Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Stella Alpina  (gelezen 2019 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1378
Stella Alpina
« Gepost op: 09-02-2004, 21:31 »
Hm goed idee van Meindert, "opwarmertjes".

Tweede weekeind van juni is er elk jaar een offroad treffen in de alpen aan de voet van de hoogste (legaal) te berijden berg van Europa, de Sommeiler. Bij Bardonechia (It.) (in de buurt van Briancon, Fr.)

Staat al een paar jaar op mijn "things to do" lijstje.
Zelfde soort wegen als de allroadtour maar dan tussen 2000 en 3000 meter hoog! Tentje opzetten op 2500 meter samen met een paar honderd andere gekken!

Liefhebbers?
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Stella Alpina
« Reactie #1 Gepost op: 09-02-2004, 21:44 »
Als alles volgens planning gaat zijn mijn vakantiedagen reeds volledig gepland dit jaar (moet in okt nog 2 weken naar Libie)

Lijkt me wel mooi, wel je winterslaapzak meenemen (of je achtertanks met Schnapps vullen ::) ::) ::) )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Stella Alpina
« Reactie #2 Gepost op: 11-02-2004, 13:13 »
mhhh, Libie interessant!

Ga je met een organisatie of zelfstandig met een gids (dat is toch verplicht?)

Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Stella Alpina
« Reactie #3 Gepost op: 11-02-2004, 22:47 »
Mijn zus en haar man zitten voor de KLM in Libiƫ, Tripoli. Voordat ze daarf weer vertrekkenin willen we er een keer naartoe, je komt dat land anders vrij moeilijk in (je moet een uitnodiging hebben om een visum te krijgen).

We gaan voor een ontspannende vakantie, motorrijden in de woestijn mag niet zomaar, er moet dan een gids mee geloof ik, en aan gezien ik de enige ben om te rijden kan ik dat de rest van het reisgezelkschap denk ik niet aandoen.

Maar als ik er ben ga ik zeker kijken of er mogelijkheden zijn om toch nog een tochtje te maken!