Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Routes des Grandes Alpes  (gelezen 5265 keer)

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Re: Routes des Grandes Alpes
« Reactie #15 Gepost op: 24-03-2005, 13:01 »
Die laatste is een mooie site, aanrader! Ik wil deze zomer oa. de ligurische grenskamroute
rijden. heeft iemand daar tracklogs van?

groet Casper
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 88
Re: Routes des Grandes Alpes
« Reactie #16 Gepost op: 24-03-2005, 13:38 »
Hallo Casper,

Kijk hier maar eens onder downloads;
http://www.ktm-adventure.de/jsindex.html

Ik dacht dat ik er nog een paar had... maar kan ze even niet vinden.
Als ik ze weer heb post ik het wel hier.

Groeten Jan Willem
Vallen, opstaan en weer doorgaan
BMW R1150gs Adventure, Suzuki DR350s

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Re: Routes des Grandes Alpes
« Reactie #17 Gepost op: 29-03-2005, 12:56 »
bedankt voor de tip JeeWee. helaas daar geen tracklogs van het gebied waar ik naar toe ga. Dus als iemand nog iets heeft.....
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Routes des Grandes Alpes
« Reactie #18 Gepost op: 30-03-2005, 17:21 »
Voor alle Grand-Routers deze komende zomer:

Net via deze site de Motorrad Unterwegs 100% Alpen besteld ;D:

http://www.scw-webshop24.de/Webshop/webshop.php?order=/scw-artikel/motorrad/sonderhefte&gpherk=501

Entdecken Sie die Alpen: Das neue Sonderheft MOTORRAD unterwegs Reisen spezial präsentiert die schönsten Touren durch die Alpen, die Top-Motorräder im Alpen-Check, spezielle Fahr-Tipps sowie zahlreíche Informationen zu Pässen, Wetter-Prognosen und Landkarten.

Kun je alvast je Duits oefenen 8) 

Maarten
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Routes des Grandes Alpes
« Reactie #19 Gepost op: 31-03-2005, 08:22 »
UPDATE:

De "Grosser Alpen Strassen Fuhrer" van uitgeverij Denzel is een unieke reisgids die de harten van avontuurlijke Alpenreizigers sneller doet slaan.

De 558 gedetailleerde wegbeschrijvingen worden toegelicht met 105 schematische kaarten, grafieken en 297 kleurenfoto's. Dwarsdoorsneden verduidelijken de stijgingspercentages. De moeilijkheidsgraad van de beklimmingen wordt beoordeeld volgens een eigen Denzel-quotering. Hierbij staat 5 voor het allermoeilijkste niveau. Dit zijn wegen zonder enige infrastructuur en enkel berijdbaar op eigen risico. Het handige formaat van 12,5 x 22 cm maakt het makkelijk om mee te nemen.

De 22° uitgave is volledig herwerkt. Alle teksten en kaarten zijn geaktualiseerd en uitgebreid. Er zijn meerdere nieuwe reisdoelen en ongeveer 200 nieuwe foto's toegevoegd. Verder is ook de layout verbeterd om een overzichtelijker geheel te bekomen. Wanneer een pas deels of volledig onverhard is, wordt dit met een apart symbool vermeld. De nieuwste editie omvat nu 592 pagina´s en is verkrijgbaar vanaf mei 2005.


Tijdelijk aanbod, geldig tot 20 april 2005!

Particuliere klanten kunnen de nieuwste uitgave rechtstreeks bestellen. Hiertoe dient men 40,50 Euro (36 Euro voor het boek + 4,50 Euro verzendkosten) over te schrijven op rekeningnummer 900020857, Volksbank Tirol AG banknummer 42390, op naam van "Harald Denzel, Denzel-Verlag". Opmerking: "Vorauszahlung GRAF". Deze overschrijving kan gebeuren zonder extra kosten indien men de volgende twee codes toevoegt: IBAN AT314239000900020857 en BIC VBOEATWWINN. Uw persoonlijk adres stuurt U per email naar denzel-verlag@web.de, opmerkingen of vragen graag in Engels of Duits. Kort na het verschijnen van de nieuwste "Grosser Alpen Strassen Fuhrer" wordt Uw bestelling opgestuurd.

Viele Grüsse an alle GS-Fahrer in den Niederlanden und Belgien von Harald Denzel (persönlich) und eine tolle Saison 2005!

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Re: Routes des Grandes Alpes
« Reactie #20 Gepost op: 04-04-2005, 12:50 »
Ik heb de 21e druk maar als je die kant op wilt dan is dit boek een must have. Hoewel je wel de duitse taal wat machtig moet zijn.
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....