Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Marokko november 2010  (gelezen 1829 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Marokko november 2010
« Gepost op: 02-06-2010, 22:01 »
Hallo,
begin november vertrek ik voor een maand naar Marokko en de westelijke sahara . Mijn eerdere plannen voor W.Afrika vallen wat in duigen door de aanhoudende berichten over kidnapping en terrorisme in Mauritaniƫ (code 6 ,buitenlandse zaken) en Mali. Ook het feit dat een maand eigenlijk te weinig is om dit deftig te kunnen doen speelt mee.
In Marokko is er geen probleem en heel veel pistes.En daar kun je zeker een maand vol maken zonder je te vervelen.
Ik heb nog plaats voor 2 motoren in mijn bus en 2 medereizigers.Ik heb ook een staanplaats in Almeria . Dus vroeger vertrekken voor mijn medereizigers is geen probleem. De moto's achter laten bij mijn bus en zelf het vliegtuig terug nemen kan dus ook.Of nog andere mogelijkheden zijn zeker bespreekbaar.
Wie heeft zin ?
grtn
Peter Penson
ktmboven

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Marokko november 2010
« Reactie #1 Gepost op: 02-06-2010, 22:40 »
Ik wil geen maand maar heb wel interesse met wat voor motoren gaan jullie? Ik overweeg ook het alternatief van bikershome in die periode..
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Marokko november 2010
« Reactie #2 Gepost op: 02-06-2010, 22:54 »
ik heb een ktm 690 enduro R.En ik (we) springen zeker eens binnen bij Peter Buitelaar.
grtn
PP

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Marokko november 2010
« Reactie #3 Gepost op: 04-06-2010, 18:16 »
Het een sluit het ander niet uit hoor.
grtn
PP

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: Marokko november 2010
« Reactie #4 Gepost op: 08-06-2010, 20:13 »
dag peter
hou in elk geval een plaatsje vrij,die optie om evt vroeger terug te keren met het vliegtuig lijkt mij wel interessant.Kunnen misschien een tripje met Buitelaar inlassen in je toer?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Marokko november 2010
« Reactie #5 Gepost op: 09-06-2010, 16:03 »
Tuurlijk, waarom niet. Het kan gezellig worden.
We moeten eens de koppen bij elkaar steken om mooie routes uit te zoeken.
grtn
PP