Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Waarom zo veel 4 takt?  (gelezen 15746 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Waarom zo veel 4 takt?
« Reactie #30 Gepost op: 09-11-2017, 11:21 »
Heb voor onderweg gewoon ltr mengolie bij me.
Je mag met fatsoenlijke olie mengen tot 1:100.
Ik durf niet verder te gaan als 1:80.
En dan nog is de uitlaat vettig.

Een 200exc kan je opbouwen tot 300 zijn kitjes voor.
Voor de rest is alles hetzelfde onderblok enzo.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Waarom zo veel 4 takt?
« Reactie #31 Gepost op: 09-11-2017, 15:11 »
munsters erp heeft 'n klokgave EXC200 staan
door mij gegarandeerd
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: Waarom zo veel 4 takt?
« Reactie #32 Gepost op: 09-11-2017, 15:57 »
munsters erp heeft 'n klokgave EXC200 staan
door mij gegarandeerd


volgens mij heb ik die gezien.
bouwjaar 2003 en met originele demper geloof ik

Offline member

  • *****
  • Berichten: 352
Re: Waarom zo veel 4 takt?
« Reactie #33 Gepost op: 09-11-2017, 19:32 »
Ik durf niet verder te gaan als 1:80.
En dan nog is de uitlaat vettig.

Vette uitlaat heeft met je sproeier bezetting te maken, niet met de mengverhouding.
Rijd zelf met 1:40 in mn 300 en een droge pijp.

Zie ook http://users.conwaycorp.net/virtus/page2/speed/jetting.htm

Groet, Jan
Ik ga maar fietsen...