Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: *Verkocht* Het gaat dan toch gebeuren.. KTM 640 Adv in de verkoop  (gelezen 904 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 206

Het gaat dan toch gebeuren… Mijn KTM 640 Adventure gaat in de verkoop. Na heel wat jaren plezier te hebben gehad van deze alleskunner ga ik toch afscheid van hem nemen. De motor is dus wel altijd voor offroad ritjes gebruikt, en heeft dus ook de nodige gebruikssporen.

De laatste maanden van 2018 heeft mijn vrouw er op gereden na het behalen van haar rijbewijs, maar we gaan nu toch opzoek naar wat anders voor haar.


In 2015 is er groot onderhoud gepleegd aan het blok door Hannamax. Rekening bij de foto's. Daarna eigenlijk te weinig kilometers op deze motor gemaakt, misschien 2000 Km in totaal. Dat krijg je als je meerdere motor tot je beschikking hebt. Alle andere rekeningen van onderhoud e.d. zijn ook aanwezig. Vorig jaar ook nog nieuwe remschijven+blokken voor gezet.


Vorig jaar nog wel zonder problemen en met veel plezier de MidSummer1000 en de Brabo600 mee gereden, maar ik ben bang dat hij het komende jaar stil zal staan door andere plannen en dat is zonde! Want een motor als deze moet gewoon rijden.


Motorisch prima in orde, altijd netjes op tijd nieuwe olie gehad. Koppeling mag wel een keer gedaan worden denk ik, maar dat is niet een hele spannende klus.


Een opsomming van alle belangrijke zaken:

  • 32680 Km op de teller
  • Gloednieuwe Heidenau Scout (factuur aanwezig), nog geen 300 Km
  • Extra set noppenbanden erbij (80%)
  • Ketting en tandwielen 80%
  • Ortlieb waterdichte tassen
  • BSM demper (incl db killer). Ik rijd zelf altijd zonder, voor mooi geluid :-)
  • 2e uitlaat erbij, ook incl db-killer
  • Extra kappen, voor als je met de zij-tassen rijd. Dan beschadigen de mooie kappen niet.
  • Wolfman gereedschapstas achterop.
  • Glasvezel bescherming tank.

Op Marktplaats is de vraagprijs €2500,-. Voor een Allroadmaniaccer gaat daar 10 % van af...


Zie voor foto's op marktplaats!


En ja... Ik denk dat ik er ooit spijt van ga krijgen... hopelijk komt hij in goede handen terecht!

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Het gaat dan toch gebeuren.. KTM 640 Adv in de verkoop
« Reactie #1 Gepost op: 04-02-2019, 12:51 »
poeh... mooie brommer!die issoooweg!
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: Het gaat dan toch gebeuren.. KTM 640 Adv in de verkoop
« Reactie #2 Gepost op: 04-02-2019, 15:12 »
Prachtfiets!! En wel heel erg scherp geprijsd!! Die is idd zo weg.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Het gaat dan toch gebeuren.. KTM 640 Adv in de verkoop
« Reactie #3 Gepost op: 04-02-2019, 17:43 »
Ik wil hem wel kopen, (als hij nog beschikbaar is)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: Het gaat dan toch gebeuren.. KTM 640 Adv in de verkoop
« Reactie #4 Gepost op: 04-02-2019, 22:12 »
Wanneer de motor onverhoopt niet naar Celsa gaat ben ik ook zeer geinteresseerd!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 206
Re: *Verkocht* Het gaat dan toch gebeuren.. KTM 640 Adv in de verkoop
« Reactie #5 Gepost op: 05-02-2019, 17:43 »
Allen... De eerste persoon die reageerde via marktplaats heeft hem gekocht. hij blijft ook in Tilburg, dat vind ik dan wel weer leuk!

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: *Verkocht* Het gaat dan toch gebeuren.. KTM 640 Adv in de verkoop
« Reactie #6 Gepost op: 05-02-2019, 18:40 »
Allen... De eerste persoon die reageerde via marktplaats heeft hem gekocht. hij blijft ook in Tilburg, dat vind ik dan wel weer leuk!

kan je iig elke keer als ie voorbij komt ploffen je afvragen WAAROM je 'm eigenlijk verkocht had....

....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 206
Re: *Verkocht* Het gaat dan toch gebeuren.. KTM 640 Adv in de verkoop
« Reactie #7 Gepost op: 05-02-2019, 18:56 »
kan je iig elke keer als ie voorbij komt ploffen je afvragen WAAROM je 'm eigenlijk verkocht had....
Hahahah... tja... zie hem liever rijden dan dat ie stil staat in mijn garage...:-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk