Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht: Inspiratie volgende motortrip (off-road gericht)  (gelezen 1042 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 184
Na onze laatste bijna fatale trip naar Marokko smaakt het toch wel naar meer![/size]Daarom zijn mijn vriendin en ik nu op zoek naar frisse inspiratie wat betreft een bestemming. We hebben zelf 2 grove ideeën.- Op onze Adventure motoren vanaf huis vertrekken.Dit hebben we afgelopen trip gedaan en is wat dat betreft erg goed bevallen.- Naar een ander werelddeel, daar lichte motoren huren/kopen en na de tijd weer inleveren/van de hand doen.Dit heb ik solo gedaan in Nepal. Daar had ik een volgens internet niet bestaande 230/250cc imitatie enduro mee voor 10 dagen. Is ook erg goed bevallen.Eigenlijk zijn beide goede opties maar mist er in beide gevallen nog een klein detail. Waar naartoe!?Tijd van het jaar: Mei/JuniVrije tijd: Ca 5 a 6 wekenBudget: Ca 6 a 8KAantal motoren: 2 (geen passagier)Type rijders: All-road, TET-achtige taferelenBarst maar los, wat dat betreft geen idee te gek als het maar binnen het tijd/geld budget past![/color]