Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open  (gelezen 580 keer)

Offline member

• Adventures.....
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #15 Gepost op: 12-10-2021, 08:19 »
Is het mogelijk om mijn verlanglijst openbaar te maken of te delen met bekenden? Dit ivm de naderende feestdagen en crosslaarzen die gevuld moeten worden.
leuk idee, een soort uitzetlijst ..... vroeger konden aanstaande bruiden en bruidegommen bij de plaatselijke huishoudelijkeartikelenwinkel een lijst deponeren met alles wat ze nog nodig hadden om een degelijk huishouden te vormen. De gasten die een cadeau zochten konden dus bij die winkel iets van de lijst kopen en de winkelier streepte af zodat het aanstaande echtpaar niets dubbel kreeg en alleen spullen waar ze om gevraagd hadden.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

• KTM 950S Adv, KTM 525 EXC rally
« Reactie #16 Gepost op: 12-10-2021, 08:27 »
 :stupid:  Vind ik een super idee! Ik maak zo'n lijst, vertel wanneer ik jarig ben en wacht gespannen af!  8)

Offline member

• Rustig rijden en genieten
« Reactie #17 Gepost op: 12-10-2021, 08:35 »
Kon je wel eens vies tegenvallen Jos.
Ik maak m'n eigen verlanglijstje,weten ze ook niet wat je hobby kost.

Offline member

• Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
« Reactie #18 Gepost op: 12-10-2021, 10:28 »
Wat bedoel je precies?
Nu kan ik binnen mijn account een 'wishlist' maken, maar die is alleen zichtbaar voor mijzelf. Bij bv BOL kun je middels een link je verlanglijstje delen met anderen. Dan weten ze wat je 'voor je verjaardag of Sinterklaas' wilt.

Offline member

« Reactie #19 Gepost op: 12-10-2021, 12:23 »
Nu kan ik binnen mijn account een 'wishlist' maken, maar die is alleen zichtbaar voor mijzelf. Bij bv BOL kun je middels een link je verlanglijstje delen met anderen. Dan weten ze wat je 'voor je verjaardag of Sinterklaas' wilt.

Goeie dank! Ga ik uitzoeken. Ik werk met Lightspeed als winkelsoftware en heb geen idee of dat een optie is. Maar ga ik uitzoeken.
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com