Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ff een proefritje  (gelezen 1636 keer)

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
ff een proefritje
« Gepost op: 03-04-2010, 23:50 »
Stel...
Je hebt wat aan het dashboard van je buggy geklooit en tot je grote vreugde werkt alles weer inclusief een olietemp meter die weer een juiste waarde aangeeft. Ga je vandaag ff en rondje rijden om te kijken hoe warm het blok eigenlijk wordt en je komt langs een stukkie onbebouwde grond bij een nieuwbouw wijk...
 
Als of mijn bug zelf besloot dat terrein op te gaan dook ik het zand op.. alleen na 15 meter hield mijn bug er in ene mee op....  Geen stroom meer en geen losse stekkertjes of stukke zekering te zien.... shit.  en nu? Ik bel mijn zwager, die had toevallig mijn astra voor zijn deur staan en vraag hem ff langs te komen om mijn buggy terug te slepen.
 
Is alleen mijn sleepkabel net ff tekort om de astra op het asfalt te laten enne ooit wel eens een buggy geduwd met zijn 2en in het zand? juist. Dus de astra een stukkie naar de buggy gereden. eind vh verhaal was dat ik een onwillige bug in het zand had staan en een astra die met zijn bodem op de grond lag #*^%$#$ Da's niet grappig.
 
Terwijl ik driftig het zand onder de astra uit probeer te graven komt er ook nog een motor agent aanrijden met de vraag wat wij aan het doen zijn.....  Want er was een klacht binnengekomen dat 2 auto's door een net ingezaait stuk aan het crossen waren. he net ingezaait, waar dan? Situatie uitgelegd en lachend reed de agent weer weg met de woorden dat god meteen straft...  Niet grappig... (Volgens mij zouden de rechters het veel rustiger moeten hebben dan)
Gelukkig kwam er iemand met een hond voorbij lopen keek het schouwspel aan en sprak lachend de magische woorden, mijn Landrover staat om de hoek zal ik jullie ff losslepen? Pfff Dat was een eitje en in no-time stonden mijn beide voertuigen op het asfalt. Bug staat weer in mijn garage ik kijk vd week wel wat er loos is
 
enne wil iemand mijn astra ruilen voor zijn 4x4? Trouwens mijn XR of twin waren toch een stuk handelbaarder in het zand als die er even geen zin meer in hadden
 
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: ff een proefritje
« Reactie #1 Gepost op: 03-04-2010, 23:54 »
 ;D ;D ;D
 
Sorry was natuurlijk niet leuk..  :(
 
hmm......... toch wel  :D ;D ;D ;D
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: ff een proefritje
« Reactie #2 Gepost op: 04-04-2010, 13:55 »
Hehehehe, mooi verhaal :)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: ff een proefritje
« Reactie #3 Gepost op: 04-04-2010, 17:22 »
Lekker hoor!! Waar blijven de foto's  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: ff een proefritje
« Reactie #4 Gepost op: 10-04-2010, 17:25 »
neeee, echt niet leuk  :-X
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: ff een proefritje
« Reactie #5 Gepost op: 11-04-2010, 08:15 »
Onze  " Lieve Heer " (van hier boven)zal die man met de 4x4 wel gestuurd hebben  ;)

Dit is toch het mooie van offroad, "je weet nooit wat er kan gebeuren!"