Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Albanie september 2014  (gelezen 7674 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Albanie september 2014
« Reactie #15 Gepost op: 27-08-2013, 12:22 »
Ha, ik ben toevallig vorige week beginnen met tracks te maken voor de WYOA 2014.
Voorlopig plan rondje: Zuid Croatie - Montenegro - Albanie misschien Bosnie...
 
Wiciloc levert al heel veel op inderdaad, alleen niet altijd de moeilijkheidsgraad geloven die ze aangeven, dus best eens afspelen op google Earth.. De onbrekende stukken vervolgens zelf beginnen tekenen in mapsource Adria Route (of basecamp, OSM, maar nog geen ervaring mee).
Gaat inderdaad best wat tijd in zitten en dan moet je nog niet verwachten dat alles vlekkeloos verloopt tijdens je vakantie, maar dat zal je al wel ingecalculeerd hebben.
 
@ Sjors , Ad, jullie trip ziet er ook bijzonder goed uit, zou ik jullie tracks/routes ook mogen bekijken of ik ze kan gebruiken?  :-*
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 166
Re: Albanie september 2014
« Reactie #16 Gepost op: 27-08-2013, 13:00 »
Hoi ,


Peter en ik willen ook dit najaar (september 2013) naar albanie gaan op dzr-400 en en huskie. we zijn nog bezig met het zoeken naar leuke routes.


robert

Offline member

  • 950adv, 525exc
  • *****
  • Berichten: 228
Re: Albanie september 2014
« Reactie #17 Gepost op: 28-08-2013, 09:20 »
Ik heb nog wel een paar route bestanden van 2009 liggen. Adriaan hier van het forum heeft ze toen des tijds in elkaar gesleuteld. Als je interesse heb hoor ik het wel via PB.
Mooi spul,....hé!
Waar rook is ..

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 50
Re: Albanie september 2014
« Reactie #18 Gepost op: 29-08-2013, 20:08 »
Ik heb nog wel een paar route bestanden van 2009 liggen. Adriaan hier van het forum heeft ze toen des tijds in elkaar gesleuteld. Als je interesse heb hoor ik het wel via PB.


Wij hebben de route van Ad (Adriaan) gereden (van Villach tot aan Albanië) echt super mooi!
Er zijn wat stukjes bij die je niet meer kan rijden (afgesloten met hekken) / geen weg meer in Bosnië soms, maar hier kan je makkelijk omheen navigeren.




Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Albanie september 2014
« Reactie #19 Gepost op: 30-08-2013, 08:57 »
Bedankt Koen, Sjors en Ad natuurlijk,
 
Hiermee heb ik een leuk uitgangspunt om de route voor de volgende wyoa in elkaar te zetten.
Afgesloten of niet meer bestaande weggetjes is niet erg, dat is iedereen inmiddels gewend van voorgaande edities. Het Balkan tripje van 2 jaar terug was elke km uitgestippeld op Adria Route, vooral Slovenie bleek veel meer weggetjes op de kaart dan in werkelijkheid te hebben, dus iedereen moest wel creatief zijn.
 

Post Merge: 30-08-2013, 09:12
Koen,
Mocht je nog wat noordelijker materiaal willen hebben, op Wiciloc heeft ene 'saguesj' een hele 'Tour Balcans' in 8 delen gepost.
Slovenie-Croatie-maar een stukje Montenegro-Bosnie, misschien heb je er iets aan.

Offline member

  • 950adv, 525exc
  • *****
  • Berichten: 228
Re: Albanie september 2014
« Reactie #20 Gepost op: 30-08-2013, 19:33 »
Ik ga kijken!
 
Mooi spul,....hé!
Waar rook is ..

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Albanie september 2014
« Reactie #21 Gepost op: 01-09-2013, 20:43 »
Ik vind het hartstikke leuk dat al mijn moeite voor die balkanrit toch nog zoveel gebruikt wordt. Het doet me deugd.

Veel succes allemaal en pas op voor overstekende auto's hahaha uploaded_image
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.

Offline member

  • 950adv, 525exc
  • *****
  • Berichten: 228
Re: Albanie september 2014
« Reactie #22 Gepost op: 03-09-2013, 19:05 »
Toen dacht ik dat het over was. Gelukkig viel het na afloop mee. De tracks die we toen niet hebben kunnen rijden, neem ik nu zeker wel mee. Ik ga het lekker luchtig doen en veel van waypoint naar waypoint rijden... met een aantal goeie stafkaarten.
Mooi spul,....hé!
Waar rook is ..

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 70
Re: Albanie september 2014
« Reactie #23 Gepost op: 04-09-2013, 01:10 »
Interessant draadje, zit er zelf ook aan te denken om volgend jaar in de zomer richting Albanië/Bosnië af te reizen met een XR650R. En dan het liefst zoveel mogelijk offroad natuurlijk.


Dit jaar ben ik naar Slovenië gegaan op een Funduro'tje, met het idee voornamelijk asfalt te gaan rijden aangezien ik alleen reed. Nu moet ik zeggen dat ik stiekem toch aardig wat offroad ben tegengekomen. Hieronder wat plaatjes:




















Het lijkt me trouwens ook erg leuk om volgend jaar met WYOA mee te gaan!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 25
Re: Albanie september 2014
« Reactie #24 Gepost op: 06-11-2013, 14:54 »
Lijkt me een mooi land daar !