Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht; reisgenoot(e) voor NL - Tanzania, aug 2011  (gelezen 1512 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Gezocht; reisgenoot(e) voor NL - Tanzania, aug 2011
« Gepost op: 22-12-2010, 13:19 »
Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum dus zal even een korte introductie geven; Mijn naam is Michiel en ben 25 jaar jong. Heb een prima baan, leuk huisje en gezellige vrienden. Ben behoorlijk sportief en fit (oa dam tot dam loop gelopen en de Amsterdam Halve Marathon). Maarja, daarvoor meld ik me hier natuurlijk niet aan op dit forum... ik ben ook besmet met het virus dat motorrijden heet!

Heb nu 4jaar mijn rijbewijs en heb al best wat ervaring. Buiten de vele tourritten en korte motorvakanties in Europa heb ik ook al een reis door Australiƫ gemaakt van ruim 5maanden.

Op dit moment ben ik druk bezig met het onderzoeken en het voorbereiden van een motorreis naar Tanzania toe. Ik wil hier graag heen om twee vrienden op te zoeken die daar werken als tropenarts en verpleegkundige. Natuurlijk wil ik ook heel graag mooie plekjes in Afrika ontdekken en er een geweldig mooi avontuur van maken!

Mijn idee is om ongeveer 5 a 6 werken over de reis naar Tanzania te doen. Vervolgens even bij die vrienden te blijven en bij te komen. Daarna de motor per boot/vliegtuig terug en zelf terug vliegen. Alles bij elkaar komt dat uit op ongeveer 8 weken weg van huis.


Wie heeft er zin om met deze reis mee te gaan?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Gezocht; reisgenoot(e) voor NL - Tanzania, aug 2011
« Reactie #1 Gepost op: 03-01-2011, 22:12 »
Hoi Michiel,
 
Heel mooi plan! Alvast heel veel plezier met plannen en uiteraard straks uitvoeren...!!
Helaas kan ik dit jaar niet op pad, maar als je volgend jaar nog eens mooie reizen gaat plannen, kom maar op het net!
 
Groeten, Ellen

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: Gezocht; reisgenoot(e) voor NL - Tanzania, aug 2011
« Reactie #2 Gepost op: 04-01-2011, 08:58 »
Bedankt voor je reactie.

Zal zeker online komen als ik weer zo'n reis ga plannen. Al verwacht ik niet dat dat volgend jaar al zal zijn als deze door gaat  ;)

Michiel