Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Negatieve publicaties in de pers  (gelezen 205980 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1275 Gepost op: 15-05-2021, 16:52 »
Ik lust ze wel.
Geef maar een tip als je er eentje hebt platgereden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 535
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1276 Gepost op: 18-05-2021, 08:26 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2069
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1277 Gepost op: 18-05-2021, 08:52 »
Ik snap die MTB'ers niet: door de natuur willen fietsen op een fiets met dikke profiel banden en vering, maar dan wel over mooi aangelegde, geprepareerde, geëgaliseerde, nog net niet verharde tracks...
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1570
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1278 Gepost op: 18-05-2021, 09:57 »
Die mountainbikers willen graag over paden fietsen waar niet ineens een E-enduro tegen de richtig in komt zoemen en waar de track beheerders (vrijwilligers) niet elk weekend dezelfde stukken moeten repareren.


We mogen tenslotte bijna nergens anders meer rijden.


Grtz


Remco (MTB-er/Motorrijder/wielrenner/hondeneigenaar/hardloper/metal-bassist. Kortom ik heb met iedereen ruzie ;-))

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1279 Gepost op: 18-05-2021, 10:20 »
Ik snap die MTB'ers niet: door de natuur willen fietsen op een fiets met dikke profiel banden en vering, maar dan wel over mooi aangelegde, geprepareerde, geëgaliseerde, nog net niet verharde tracks...
Dat zijn voornamelijk de XC-rijders met hardtails die op Strava een goeie tijd neer willen zetten. Belangrijkste wauw-factor is dan de lekkere flow.
Paden worden goed onderhouden om bij regen plassen en modder te voorkomen.
Zeker nu in corona-tijd zijn die (1-richtings) MTB paden ook erg druk, dan snap ik wel dat je er geen motoren wilt hebben

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1280 Gepost op: 18-05-2021, 20:01 »
Gezamenlijk gebruik van MTB-paden zit er helaas niet in hier in de buurt: https://www.gelderlander.nl/arnhem/mtb-zuid-veluwe-baalt-crossmotor-rijdt-net-gebouwde-moutainbikepaden-bij-schaarsbergen-kapot~a5615808/

Lijkt een beetje een oproep: NSBers aller landen verenigd u.

Ze zoeken verraders... :o
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1281 Gepost op: 18-05-2021, 20:41 »
Ik snap denk ik niet helemaal wat je bedoeld. Als ze jou achtertuin komen ruïneren wil je toch ook wel even weten wie dat heeft gedaan?
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1282 Gepost op: 18-05-2021, 20:57 »
 :stupid:  Ik zou idd ook doorgeven wie dit gedaan heeft als ik het zou weten, heb ik niet zo'n problemen mee

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1283 Gepost op: 18-05-2021, 20:58 »
Ik snap denk ik niet helemaal wat je bedoeld. Als ze jou achtertuin komen ruïneren wil je toch ook wel even weten wie dat heeft gedaan?

Yep, maar om nou zieltjes te gaan winnen....

Gebeurde 80 jaar geleden ook... :-X
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1284 Gepost op: 18-05-2021, 21:03 »
De vrijwilligers willen weten wie hun werk kapot maakt en vragen info zodat ze aktie kunnen oncernemen. Wat is de overeenkomst met 102.000 Joden oppaken en naar de gaskamers sturen? Ik zie de overeenkomst met de beste wil niet (tenzij je naar een andere gebuertenis rondom diezelfde tijd verwijst, ik kan er ook naast zitten natuurlijk)

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1285 Gepost op: 18-05-2021, 21:27 »
De vrijwilligers willen weten wie hun werk kapot maakt en vragen info zodat ze aktie kunnen oncernemen. Wat is de overeenkomst met 102.000 Joden oppaken en naar de gaskamers sturen? Ik zie de overeenkomst met de beste wil niet (tenzij je naar een andere gebuertenis rondom diezelfde tijd verwijst, ik kan er ook naast zitten natuurlijk)

Neuh, dat bedoel ik niet.

Gaat erom opsporen van personen aan andere instanties toebedeeld is als daar reden toe is.

Iemand die een single track pakt met een elektrisch ding.

Ik doel een beetje op de verraders destijds..
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2069
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1286 Gepost op: 18-05-2021, 21:28 »
Dat zijn voornamelijk de XC-rijders met hardtails die op Strava een goeie tijd neer willen zetten. Belangrijkste wauw-factor is dan de lekkere flow.
Paden worden goed onderhouden om bij regen plassen en modder te voorkomen.
Zeker nu in corona-tijd zijn die (1-richtings) MTB paden ook erg druk, dan snap ik wel dat je er geen motoren wilt hebben


Ik dacht dat dat juist een deel van de fun was ???

Wel jammer dat een deel van de single tracks die ik al jaren rijd nu ineens zijn opgenomen of uitkomen op die geplaveide MTB-route... Het moge duidelijk zijn, die MTB’ers hebben een betere lobby dan wij...
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1287 Gepost op: 18-05-2021, 21:48 »
Ik doel een beetje op de verraders destijds..
De geschiedschrijver zijn meestal de winnaars, dus we zullen later weten wie aan de goede kant stond

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1288 Gepost op: 18-05-2021, 23:02 »
Zie hier twee effecten van de nieuwe MTB routes. Ze rijden heerlijk. Maar dat vinden er meer. Het wordt dus steeds drukker. Maar ben erg blij met het aanbod. Alleen heb je ook veel klagers. Die hou je toch altijd.
Andere effect is dat buiten de routes rijden ook niet meer gewaardeerd wordt en oude paden worden geblokkeerd.

Misschien ga ik nu een stortvloed van kritiek over mij heen krijgen maar ik ervaar  vooral dat mensen met honden het minst tolerant zijn. Hun viervoeter moet overal vrij kunnen lopen. En waag het niet om in de buurt van hun beestje te komen. Ben zelfs
al met de dood bedreigd.
En volgens mij verstoren die dieren veel ander gedierte in het bos. Maar dat mag ik natuurlijk helemaal niet zeggen.

Verstuurd vanaf mijn 5030D_EEA met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1289 Gepost op: 18-05-2021, 23:55 »
ik merk dat de meeste vooral de ander minder tolerant vinden... Remco zei het al treffend van de andere kant bekeken ([size=0px]Remco (MTB-er/Motorrijder/wielrenner/hondeneigenaar/hardloper/metal-bassist. Kortom ik heb met iedereen ruzie ;-))[/size][/color]