Kan ik me erg goed voorstellen. Zijn er geen andere opties? Kan je de demper echt niet scheef monteren? er zit een sleuf in, schuift hij dan niet netjes in de houder? Is het geen optie om een opzetstuk voor bovenop het stuur te maken? (Het zijn maar ideeen he )
Tis even lastig nadenken over hoe de demper gaat bewegen als ie scheef staat, maar je komt dan tot de conclusie dat je een hele rare wringbeweging krijgt, niet zomaar een schuifbeweging. Misschien valt het op te lossen met een kogelkoppeling, maar mooi wordt dat niet denk ik.
Probleem is ook dat de stuurdemper dan wel erg hoog komt te staan( of je stuur erg hoog) en dat het geheel niet heel stabiel wordt. Gezien stuur toch en veiligheidsonderdeel is wil ik het graag stevig en betrouwbaar houden.
Probleem is dat de LC8 vaste schuine nokken (ca 2,5 cm hoog) aan de kroonplaat heeft. Ik heb er over gedacht om die eraf te fresen en dan een schuin-> recht adapter te maken en dan het geheel te monteren: Je bent dan echter 400 euro aan bewerkingskosten verder => kan je beter een nieuwe plaat kopen!
Verder kwamen er dan dunne punten in, wat de veiligheid niet ten goede komt!
De GPR demper die ik hier heb, is helaas wat breder dan een Scott, waardoor ie zeker niet tussen die nokken past.
Helaas heb ik geen Scott demper om effe te proberen.
grts
Gerben