Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Opvolger gps map60  (gelezen 2095 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 352
Re: Opvolger gps map60
« Reactie #15 Gepost op: 27-03-2017, 21:19 »
Mooi, als ik de 620 goed heb (ander topic) wil ik de tripy 2 dan graag op de zaterdagse offroad rit proberen.

Groet, Jan
Ik ga maar fietsen...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Opvolger gps map60
« Reactie #16 Gepost op: 27-03-2017, 21:30 »
War zeg jij nu Remco, toch WEL een Tripy II, kost slechts 475€ :-X
TE SLOOM, wasdanuweer haha
Ja sorry Marcel, dit is wat ik van de Tripy II vindt:
- voor bol-pijl: ideaal, het beste wat er is!
- voor tracks: prima, zeker als je de track voorbereid door waypointjes op de juiste punten te plaatsen, zodat je daar aanwijzingen ziet en ook afstanden ziet tot de volgende waypoint. Een "gewone" gps ernaast vind ik wel fijn om een gedetailleerde overzichtskaart te hebben.
- voor routebepaling (dus geen track volgen, maar tegen de Tripy zeggen: ik wil naar daar en daar, en hem dan een route laten uitrekenen) vind ik hem echt veel te traag. Als je een keer foutrijd (en wie doet dat niet?) moet je meer dan een minuut wachten op de herberekende route, waar een Garmin dat in 5-20 seconden doet.

Ik rij vooral tracks en daarvoor gebruik ik naar volle tevredenheid een Tripy II met dus een Montana daarnaast.
Als de Tripy ooit stukgaat of gestolen wordt koop ik er direct weer een.

Als je een Tripy wilt kopen, dan kan ik je Celsa van harte aanbevelen.
De support die je van hem krijgt is onbetaalbaar!
En bij twijfel inderdaad gewoon eens een huren bij Celsa.
Na 1x huren was ik verkocht, haha.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Opvolger gps map60
« Reactie #17 Gepost op: 27-03-2017, 21:47 »
Ja sorry Marcel, dit is wat ik van de Tripy II vindt:
- voor bol-pijl: ideaal, het beste wat er is!
- voor tracks: prima, zeker als je de track voorbereid door waypointjes op de juiste punten te plaatsen, zodat je daar aanwijzingen ziet en ook afstanden ziet tot de volgende waypoint. Een "gewone" gps ernaast vind ik wel fijn om een gedetailleerde overzichtskaart te hebben.
- voor routebepaling (dus geen track volgen, maar tegen de Tripy zeggen: ik wil naar daar en daar, en hem dan een route laten uitrekenen) vind ik hem echt veel te traag. Als je een keer foutrijd (en wie doet dat niet?) moet je meer dan een minuut wachten op de herberekende route, waar een Garmin dat in 5-20 seconden doet.

Ik rij vooral tracks en daarvoor gebruik ik naar volle tevredenheid een Tripy II met dus een Montana daarnaast.
Als de Tripy ooit stukgaat of gestolen wordt koop ik er direct weer een.

Als je een Tripy wilt kopen, dan kan ik je Celsa van harte aanbevelen.
De support die je van hem krijgt is onbetaalbaar!
En bij twijfel inderdaad gewoon eens een huren bij Celsa.
Na 1x huren was ik verkocht, haha.


haha Remco, je hoeft je echt niet te verklaren maatje, je kent me toch, dit was echt meer bedoeld als grap hoor, ik gebruik in mijn auto ook geen Tripy hoor, ik zou mezelf gek verklaren mocht ik een Tripy met een ander gps(bv een Garmin) vergelijken.
maar zoals je al aan geeft.......het is wel een BIIIIzonder goed apparaat!  ;)