Wijs op Reis > Reis- en Landeninfo

Trip naar Marokko, auto parkeren in Spanje

<< < (2/6) > >>

Vidar:
Heb geen nuttige info maar wil wel mijn waardering uitspreken voor het duo: een Ten en een R65gs, mooie fiets. Alvast veel plezier.

sunaj-janus:
Dank heren!


Gert, ik stuur je een pm!


Ander transport zijn we ook aan het bekijken, waaronder bikeshuttle. Moet de rekensom nog even maken wat voordeliger is, maar vluchten zijn nu toch een euro 200,-.


Wij plannen overigens om acht dagen te rijden en dan nog wat dagen om op en neer te reizen. Dus dag of 10/11.

StevenD:
Op een km of 60 van de boot Nador zit een camping die het vorige keer ook geen probleem vond om mijn auto te stallen.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

propje:

--- Citaat van: StevenD op 03-01-2019, 20:43 ---Op een km of 60 van de boot Nador zit een camping die het vorige keer ook geen probleem vond om mijn auto te stallen.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

--- Einde van citaat ---


Gratis waar vind je dat nog tegenwoordig.


Post Merge: 03-01-2019, 21:09De 1ste keer met auto erheen gereden plus aanhanger en 4 motoren.
Ergens op camping bij Almeria geparkeerd weet niet meer de prijs maar was niet veel en je deelt met z,n vieren.
Nordcargo en vliegticket is echt goedkoper als zelf erheen rijden.
Of je hebt 13 weken vakantie per jr dan zou ik zeker met de motor op reis gaan.
ik blijf steken op 5 wk per jr en neem rest onbetaald verlof kost ook centen.
Ticket Malaga is van €75 tot 125 retourtje in de winter periode.





sunaj-janus:
Stiekem best vaak nog met vriendelijke vragen en geregeld dingen terug doen voor mensen :)
Post Merge: 03-01-2019, 21:24Ok ik heb nu ook een prijsaanvraag bij Nordcargo uitgezet.


Ik kom met de auto en trailer nu op ongeveer 500,- pp, dat is moeilijk te toppen als ik kijk naar de prijzen van bikeshuttle. De vakantiedagen krijg ik er inderdaad niet voor terug, maar momenteel heb ik met werk eigenlijk al moeite om de dagen op te krijgen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie