Toen ik mijn brommer kocht zaten er voetsteunverlagers op, toevallig dat met mijn lengte dit ideaal is voor het staan(1,74). Nadeel is zegt men dat je eerder de grond aanraakt met asfalt bochten werk, daar heb ik zelf weinig zeg maar geen last van, ik meende dat afgelopen dinsdag op Zandvoort wel dat mijn voeten de grond schraapte terwijl ik naar mijn idee nog wel wat harder door de bocht kon, maar ik vondt het wel een veilige marge. Ook wordt er wel een gezegt dat bij diepe kuilen je steps de grond kunnen raken en afbreken?
Stuurverhogers vindt ik voor zit positie niet lekker heb dan het idee dat mijn handen armen te hoog zitten en minder kontrolle heb over het stuur(zadel hoger zetten is hiervoor wel weer lekkerder voor mij)
Ik heb het zadel in de laagste stand op mijn motor, komt ie op de hoogste stand dan is het met manoevreren moeilijker om voldoende kracht op de grond te krijgen met de voeten om de brommer achteruit te duwen en ik had het idee dat bij het opvangen van klappen(pjes) mijn kont op het zadel klapte, het zadel in de laagste stand is dat mijn inziens minder. Om vanuit zit naar stand te gaan heb ik nog nooit als vervelend ervaren(op mijn niveau)