Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Roadbook weigert dienst  (gelezen 1549 keer)

Offline member

  • Rallyalp Xl600V
  • Member
  • *
  • Berichten: 113
Roadbook weigert dienst
« Gepost op: 03-11-2005, 19:26 »
Mijn touratech roadbook weigert dienst :( Ik heb wel spanning maar de lampjes branden maar heel zwak ::) Als ik handmatig de rollen draai lichten de lampjes wel op tot normale sterkte :-\ Op de wipschakelaar reageert het apparaat totaal niet. Hoe kan ik checken of het aan de schakelaar ligt of dat er een andere storing is ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
Re: Roadbook weigert dienst
« Reactie #1 Gepost op: 03-11-2005, 19:31 »
Klinkt alsof je motoren heel zwaar draaien, daarop zakt je spanning en branden de lampjes zwak. Op het moment dat je de motoren een handje helpt, brandt je licht weer zoals het hoort.

Ik zou het zoeken in iets dat zwaar loopt in het mechanische deel. Slechte tandwielen? Als je kunststoffen hebt schijn je die kostenloos te kunnen laten vervangen voor stalen. Staat ergens een topic van op dit forum.

Offline member

  • Rallyalp Xl600V
  • Member
  • *
  • Berichten: 113
Re: Roadbook weigert dienst
« Reactie #2 Gepost op: 03-11-2005, 19:33 »
Motortjes draaien hellemaal niet. Ook als ik ze in de vrijloop stand zet gebeurd er niets.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 476
Re: Roadbook weigert dienst
« Reactie #3 Gepost op: 03-11-2005, 21:57 »
Is je massa goed??

Jeroen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 212
Re: Roadbook weigert dienst
« Reactie #4 Gepost op: 04-11-2005, 08:42 »
Hey William,

Ik heb geen idee hoe je het kunt oplossen maar jij hebt zo'n mooi rekje gemaakt voor roadbook tripmaster fietscomputer en GPS.

Had je deze nou zelf gemaakt??

Gr Maarten H.

Offline member

  • Rallyalp Xl600V
  • Member
  • *
  • Berichten: 113
Re: Roadbook weigert dienst
« Reactie #5 Gepost op: 05-11-2005, 18:05 »
Hey William,

Ik heb geen idee hoe je het kunt oplossen maar jij hebt zo'n mooi rekje gemaakt voor roadbook tripmaster fietscomputer en GPS.

Had je deze nou zelf gemaakt??

Gr Maarten H.
Je hebt mail