AllRoad-Forum > All-Road Equipment

Nekbescherming

<< < (107/107)

propje:
Airbag vest.Denk als die ploft je met nekbrace een hoek maakt met je hoofd.Die niet gezond is voor je hersenstam.Denk ik dan hé

Post Merge: 25-02-2023, 12:37Bij de weg.Ga je hem nog eens rijden of blijft het bij dromen?

E-Jay:
Het blijft bij dromen, en zelfs dat al niet meer. Ik had al een gebrek aan talent, uithoudings- en doorzettingsvermogen, en de laatste jaren komen er ook wat oude mannenkwaaltjes bij; de ogen worden minder, de polsen kampen met arthrose...Het was overigens sowieso een vaag plan, vanuit de gedachte dat je de Dakar na je 65ste niet meer kon starten, en dat het dan wel een uitdaging kon zijn om als oudste motorrijder ooit te finishen,  maar dit jaar kwam Franco Picco gewoon aan de finish op z'n 67ste...https://www.fantic.com/us-en/content-News/picco-ended-the-dakar-2023_m3n7w


Ik verheug mij nog wel op de reverse-editie van de Illyriaraid die in september van start gaat.

propje:
Blijf dromen kerel.Blijf dromen.Was toenertijd serieus van plan eens de road of bones te rijden.Welnu daar zijn we de komende 30 jr ook niet meer welkom.

lorie:

--- Citaat van: propje op 26-02-2023, 23:05 ---Blijf dromen kerel.Blijf dromen.Was toenertijd serieus van plan eens de road of bones te rijden.Welnu daar zijn we de komende 30 jr ook niet meer welkom.

--- Einde van citaat ---
Hé, die staat bij mij ook nog op het verlanglijstje

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie