AllRoad-Forum > All/Off-road ritten en evenementen

Waypointchallenge hoe gaat dat?

(1/3) > >>

Straycat:
Iemand de waypointchallenge al eens meegereden? Ik vroeg me nl af hoe dat werkt las al dat je bij voorkeur de montana gebruikt je krijgt nl geen track maar rijd van waypoint naar waypoint. Laat de montana dan telkens volgende waypoint zien met route ernaar toe of zelf steeds volgent waypoint zoeken en ernaar navigeren. En is dit dan goed te doen of gaat er veel tijd inzitten waardoor je niet aan rijden toekomt.
Graag wat reacties van rijders die zijn meegeweest of die weten hoe eea werkt

Betula:
Klinkt leuk. Is daar wat meer over te lezen? Wat, waar, wanneer? Site?

erwindob:
ik ken deze niet maar bij de Tuareg kreeg je ook lijstje met waypoints zodat je niet totaal de verkeerde kant op reed. En bij de duinendag was dat eigenlijk de manier van navigeren.


Dat lijstje zet je in de GPS als off-road route waardoor je pijl naar volgende wp wijst. Als je dan dicht genoeg in de buurt bent wijst ie vanzelf naar de volgende.


Verschillende gps-en gaan daar heel verschillend mee om. Een oude etrex wees de pijlpunt naar de volgende en de staart nog naar de huidige bij het naderen, was heel praktisch. Bij een andere gps kon ik de afstand tot wp aanpassen voordat deze naar volgende ging, weet niet meer bij welke.

Plarina:
https://ridingadventures.nu/



Martijn:
lijkt wel echt tof, jammer dat het elke keer midden in de week is

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie