AllRoad-Forum > All/Off-road ritten en evenementen

Waypointchallenge hoe gaat dat?

<< < (3/3)

propje:
Geld speelt geen rol bij de grote adventure modellen.
Lijkt het.
Totaal niet mijn manier van vermaak.
Maar ieder z.n meug.
Zou zelfs nog geeneens durven om dat te vragen als ik iemand mee neem om rondje zandpaden te knallen.



Jos van Vliet:
Leuk idee. Vraag me wel af hoe ze omgaan met deze route en mogelijke bekeuringen (kan het mis hebben maar niet alle foto's geven mij het idee dat het volledig legaal is wat ze rijden)

Betula:
Zoals ik het begrijp krijg je enkel de Waypoints en moet je zelf daar zien te komen. Lijkt me dat je dan zelf moet opletten waar je wel/niet inrijdt. Of ik moet er helemaal naast zitten........

Jos van Vliet:

--- Citaat van: Betula op 23-03-2021, 11:44 ---Zoals ik het begrijp krijg je enkel de Waypoints en moet je zelf daar zien te komen. Lijkt me dat je dan zelf moet opletten waar je wel/niet inrijdt. Of ik moet er helemaal naast zitten........

--- Einde van citaat ---
Ah, dat klinkt wel logisch. Doe ik ook wel eens; via google maps, op wandelen zetten en dan gaan. Zijn mooie routes  ;)
maar voor de betaalde tour ligt de verantwoordelijkheid dan inderdaad bij de deelnemers zelf (tenzij het waypoint midden op de hei is, maar dat zal wel niet)

sigmund freud:

--- Citaat van: propje op 21-03-2021, 16:53 ---Geld speelt geen rol bij de grote adventure modellen.
Lijkt het.
Totaal niet mijn manier van vermaak.
Maar ieder z.n meug.
Zou zelfs nog geeneens durven om dat te vragen als ik iemand mee neem om rondje zandpaden te knallen.

--- Einde van citaat ---
Marco heb jij niet waypoints van Marokko? Vraag je d’r gewoon geld(€ 100) per waypoint leuk verdien model toch?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie