Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Zandtoertocht MV Wintelre 2021 - niet meer georganiseerd ...  (gelezen 986 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 208
MV Wintelre organiseerde sinds jaar en dag elk jaar op de laatste zaterdag van Augustus de zogeheten 'zandtoertocht'.
Een geweldig leuke offroadtocht met, zoals de naam al doet vermoeden, héél veel zand.
Ik heb de tocht een paar keer met mijn Transalp gereden maar dit jaar wilde ik hem met mijn helemaal offroad-geprepareerde NX250 Dominator gaan rijden.
(130 kg rijklaar versus 230 kg rijklaar gewogen).

Dus ik keek al een tijdje af en toe op de website van de club maar omdat ik de tocht maar niet in de planning zag verschijnen heb ik zojuist wat verder gezocht en zo vond ik op facebook (waar ik zelf geen account heb) dat MV Wintelre de tocht met ingang van dit jaar niet meer organiseert:

Citaat
Helaas staat de zandtoertocht niet meer op de agenda.
Te veel problemen met omliggende gemeenten om deze te kunnen organiseren.

(Deze reactie van MV Wintelre staat bij een topic over de maïstoertocht die traditioneel op zondag na de zandtoertocht gehouden wordt).

Dus ... voor wie net als ik gepland had deze tocht dit jaar te gaan rijden ... het gaat helaas niet door.
Ik heb een KTM 990 Adventure, Honda XL650V Transalp en NX250 Dominator, Yamaha FJ1200, Cagiva SST350 en een Beta Rev3 270.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Zandtoertocht MV Wintelre 2021 - niet meer georganiseerd ...
« Reactie #1 Gepost op: 20-05-2021, 10:46 »
Dan hebben we gelukkig de midsummer nog.
Je rijd toch wel mee.?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 208
Re: Zandtoertocht MV Wintelre 2021 - niet meer georganiseerd ...
« Reactie #2 Gepost op: 20-05-2021, 11:33 »
Had er nog niet naar gekeken, zal dat eens gaan doen.
Ik heb een KTM 990 Adventure, Honda XL650V Transalp en NX250 Dominator, Yamaha FJ1200, Cagiva SST350 en een Beta Rev3 270.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Zandtoertocht MV Wintelre 2021 - niet meer georganiseerd ...
« Reactie #3 Gepost op: 20-05-2021, 11:49 »
Dan ben je rijkelijk laat. :D
Zorg dat je erbij bent anders is het vol.
Leuk met de alp.
En leuker met de nx.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Zandtoertocht MV Wintelre 2021 - niet meer georganiseerd ...
« Reactie #4 Gepost op: 20-05-2021, 19:30 »
Dan ben je rijkelijk laat. :D
Zorg dat je erbij bent anders is het vol.
Leuk met de alp.
En leuker met de nx.
er is nog plek hoor :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 208
Re: Zandtoertocht MV Wintelre 2021 - niet meer georganiseerd ...
« Reactie #5 Gepost op: 20-05-2021, 21:33 »
Dank.
Ik heb er even naar gekeken en het lijkt me heel leuk.
Maar helaas krijgt mijn vrouw uitgerekend die woensdag een operatie aan haar voet en mag ze vervolgens een week lang niets anders doen dan op de bank liggen.
Dus dat gaat 'm helaas niet worden.
Mijn vrouw tolereert heel veel van mijn fratsen maar als ik dan weg zou gaan met de motor hoef ik echt niet meer terug te komen ...
Ik heb een KTM 990 Adventure, Honda XL650V Transalp en NX250 Dominator, Yamaha FJ1200, Cagiva SST350 en een Beta Rev3 270.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 210
Re: Zandtoertocht MV Wintelre 2021 - niet meer georganiseerd ...
« Reactie #6 Gepost op: 20-05-2021, 21:47 »
MV Wintelre organiseerde sinds jaar en dag elk jaar op de laatste zaterdag van Augustus de zogeheten 'zandtoertocht'.
Een geweldig leuke offroadtocht met, zoals de naam al doet vermoeden, héél veel zand.
Ik heb de tocht een paar keer met mijn Transalp gereden maar dit jaar wilde ik hem met mijn helemaal offroad-geprepareerde NX250 Dominator gaan rijden.
(130 kg rijklaar versus 230 kg rijklaar gewogen).

Dus ik keek al een tijdje af en toe op de website van de club maar omdat ik de tocht maar niet in de planning zag verschijnen heb ik zojuist wat verder gezocht en zo vond ik op facebook (waar ik zelf geen account heb) dat MV Wintelre de tocht met ingang van dit jaar niet meer organiseert:

(Deze reactie van MV Wintelre staat bij een topic over de maïstoertocht die traditioneel op zondag na de zandtoertocht gehouden wordt).

Dus ... voor wie net als ik gepland had deze tocht dit jaar te gaan rijden ... het gaat helaas niet door.


Vorig jaar ook gereden, voor het eerst. Mooie route. Wel heel stoffig die dag. Had begrepen dat er dusdanig veel klachten binnen waren gekomen dat de club het niet meer aandurft om het te organiseren. Begrijpelijk maar wel heel jammer dat zoiets wat inderdaad al jaren werd georganiseerd sneuvelt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1563
Re: Zandtoertocht MV Wintelre 2021 - niet meer georganiseerd ...
« Reactie #7 Gepost op: 20-05-2021, 22:35 »
Heel jammer, maar het is wat is.
BMW xChallenge en een Montesa 315R