Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Welke lens als het zonnig is in je crossbril  (gelezen 1590 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Welke lens als het zonnig is in je crossbril
« Reactie #15 Gepost op: 26-05-2022, 00:14 »
Lens bevalt geweldig.De tet is ook geweldig in spanje Morgen stukje portugal.De wyoa is ook geweldig.Helaas alwel uitvallers sterkte.Vanacht koelt het af tot 5 gr ;D Morgen overdag weer 26gr


Offline member

  • *****
  • Berichten: 444
Re: Welke lens als het zonnig is in je crossbril
« Reactie #16 Gepost op: 18-06-2022, 16:12 »
gisteren ook zo een lichtgevoelig ding gaan halen,
rij normaal bijna nooit met crossbril maar door de droogte verwachtte ik veel stof vandaag,
wat ook zo was
Kan er niets negatief van zeggen, hier in de Ardennen veel bos afwisselend met open stukken je merkt gewoon niets van de veranderende omstandigheden is een blijvertje die lens.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Welke lens als het zonnig is in je crossbril
« Reactie #17 Gepost op: 18-06-2022, 16:39 »
Ach fijn dat het werkt.Ja hij doet eigenlijk ongemerkt z.n werk.Kon wel de navigatie lastiger aflezen.Maar zoonlief wil ik nog eens over halen om bredere lijn te maken als ik track rij op de Garmin

Offline member

  • *****
  • Berichten: 444
Re: Welke lens als het zonnig is in je crossbril
« Reactie #18 Gepost op: 18-06-2022, 17:10 »
moest vandaag alleen maar pijlen volgen  :)
voelde mij soms in Marokko in de Fesfes zoveel stof in de holle wegen en tussen de struiken waar de wind het niet kon wegblazen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Welke lens als het zonnig is in je crossbril
« Reactie #19 Gepost op: 18-06-2022, 20:28 »
Doe geen zotte dingen of kosten, plak gewoon één of meerdere strips zwarte tape bovenaan horizontaal over je (cross) bril of vizier, zo creeer je net genoeg schaduw voor je ogen, plak deze net zo laag tot er voor jou zicht genoeg overblijft, Ik heb het nooit anders gedaan . Zeker bij een laagstaande zon, Probeer ne keer , kost niks  :D :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 444
Re: Welke lens als het zonnig is in je crossbril
« Reactie #20 Gepost op: 18-06-2022, 22:30 »
probleem is als ik zonder zonnebril rij met zo een weer dat ik tranende ogen krijg, ja gevoelig ventje  ;)  met deze lens die je altijd wel kan gebruiken had ik ook geen enkel probleem en vond het beter in de schaduwstukken,
die tape kan je nog altijd gebruiken bij lage zon

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Welke lens als het zonnig is in je crossbril
« Reactie #21 Gepost op: 18-06-2022, 22:41 »
Als het zonnig is rij ik met luxaflex.Trekt aan het touwtje en je kan het altijd instellen.