Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Balkan Breslau - 14 tot 21 september 2013  (gelezen 488 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Balkan Breslau - 14 tot 21 september 2013
« Gepost op: 13-07-2013, 01:00 »
Hallo,


Sasja en ik gaan dit najaar meedoen aan de Balkan Breslau, met onze kleine buggy. Inmiddels is er leuke belangstelling voor de wedstrijd, bij de motoren verschijnt onder andere Guillaume Martens aan de start, die afgelopen jaar tweede was in de Africa Eco Race.


De Balkan Breslau is 8 dagen op roadbook, van Sofia naar de kust van de Zwarte Zee bij Varna. Er is een mooi cross country klassement met motoren, autos, quads en side by sides. Afgelopen jaar ben ik zelf gaan kijken om te zien of het iets was, dat was positief en daarom starten we hier dit jaar. Er zijn nu 6 Nederlandse motorrijders mee, in totaal verwacht ik zo 15-20 motoren aan de start al kan het met de recente toeloop ineens een stuk meer worden.


De link met de Breslau; het is dezelfde organisatie dwz Alex Kovatchev met zijn Bulgaarse team w/o Kiril Panayotov die de roadbooks maakt. Fijne mensen, erg trots en erop gebrand om ons de mooie routes en het racen in Bulgarije te laten zien.


Volgende week hebben we nog een extra presentatie bij 4x4 Centrum Ermelo, op 18 juli. Mocht je belangstelling hebben kom dan vooral kijken.


http://rallymaniacs.nl/rally-bajas/breslau/31-breslau-2013/644-balkan-breslau-extra-presentatie-op-18-juli