Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Iemand nog een leuk rallye-fietsje voor weinig?  (gelezen 1123 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Iemand nog een leuk rallye-fietsje voor weinig?
« Reactie #1 Gepost op: 17-11-2005, 16:53 »
Die stakker kan er niet vanaf.

Had hem aleens eerder gezien op ebay.
Is alleen maar ombouwkit dus geen aanpassing in fahrwerk waar toch het meeste om te doen is.

Is voor mij geen echte schalber :o


Er zitten wel dubbele imo op! zie ik net

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Iemand nog een leuk rallye-fietsje voor weinig?
« Reactie #2 Gepost op: 17-11-2005, 17:19 »
Als ik het nou eens op een accoordje gooi met die vent he? ik zijn ombouw, hij mijn standaard spullen voordat ze aan yoghurt gereden zijn. Dan heeft hij een standaard GS die hij tenminste wel kwijtraakt, en is mijn fiets ineens helemaal af.  ;D

Zoals die fiets van die man er nu bijstaat is het echt vleesch noch visch, het belangrijkste is niet onder handen genomen.

Vinnik dan he?

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Iemand nog een leuk rallye-fietsje voor weinig?
« Reactie #3 Gepost op: 17-11-2005, 17:39 »
Ok, ik heb ook helemaal geen verstand van BMW's....  :-\
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Iemand nog een leuk rallye-fietsje voor weinig?
« Reactie #4 Gepost op: 18-11-2005, 09:04 »
Zit net nog eens te kijken maar het is gewoon een std F met alleen Tank kit van TT.

Zelfs de zijstandaard en bodemvrijheid is niet aangepast zoals op een schalber.

Aan de andere kant. je hebt wel voor relatief weinig een fiets met 55 ltr benzine voorraad! daar kun je een aardig eindje mee touren.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1378
Re: Iemand nog een leuk rallye-fietsje voor weinig?
« Reactie #5 Gepost op: 20-11-2005, 22:49 »
Hij is wel een stukkie gezakt met zijn prijs, volgens mij zat ie vorige keer rond de 8000
Het kitje dat hij erop heeft zitten kost ook al 5600, maar wat je er mee moet? voor op reis is het niet echt ideaal want je kan er maar weinig bagage op kwijt (waar je koffers wilt hangen zit benzine)
Maar het is natuurlijk wel een mooi ding! (en hij heeft nog een goeie kabelboom, denk dat ik maar ff ga bieden..)
Atic#1007,  TCN#397