Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Offroad Mammut  (gelezen 6513 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: Offroad Mammut
« Reactie #15 Gepost op: 20-01-2010, 17:31 »
Afhankelijk van de datum zeker interesse!

Tevens een goede reden om dat ding weer eens rijdbaar te maken  :-X
Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.

Offline member

  • Four is more!! EML MQ 750 (AT Quad), Scania P93M 4x4, Renault TRM 2000 4x4
  • *****
  • Berichten: 311
Re: Offroad Mammut
« Reactie #16 Gepost op: 20-01-2010, 18:20 »
Mammut gaat jullie ZÉKER bevallen, een goed georganiseerde organisatie, mooi park ::) , schitterende accomodaties :P die geheel ingericht zijn voor off-road rijders ( plaatsen om je natte zooi schoon te maken en te drogen, knappe kamers, goede bedden en heerlijke douches....!!)
Het restaurant op het park is zeker niet duur en erg goed!! ( veel voor weinig...!! 8) )
Ook is er de mogelijkheid om aan je auto te sleutelen als dat nodig is ( graag wel je eigen gereedschap meenemen!!)
Een weekendje Mammut staat garant voor enorm veel lol, plezier en kost heel weinig!!! ( zeker als je met een groep gaat!!)
 
Arthur, mijn advies...... ga (ook eens) in de zomer.... dan is het moeras daar namelijk ook open...., dan kun je echt baggerraggen!! :D :D
Doe mij maar off-road op vier wielen.... dan val ik namelijk niet zo gauw om.... snap je??!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Offroad Mammut
« Reactie #17 Gepost op: 20-01-2010, 20:14 »
Mammut gaat jullie ZÉKER bevallen, een goed georganiseerde organisatie, mooi park ::) , schitterende accomodaties :P die geheel ingericht zijn voor off-road rijders ( plaatsen om je natte zooi schoon te maken en te drogen, knappe kamers, goede bedden en heerlijke douches....!!)
Het restaurant op het park is zeker niet duur en erg goed!! ( veel voor weinig...!! 8) )
Ook is er de mogelijkheid om aan je auto te sleutelen als dat nodig is ( graag wel je eigen gereedschap meenemen!!)
Een weekendje Mammut staat garant voor enorm veel lol, plezier en kost heel weinig!!! ( zeker als je met een groep gaat!!)
 
Arthur, mijn advies...... ga (ook eens) in de zomer.... dan is het moeras daar namelijk ook open...., dan kun je echt baggerraggen!! :D :D

Zo iets Koos:
 
Riskiretki 2009 Kokki Gourme sompaa Haisulia
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Offroad Mammut
« Reactie #18 Gepost op: 20-01-2010, 21:26 »
Lijkt ons ook wel wat! Na 20 februari in ieder geval.

Offline member

  • Four is more!! EML MQ 750 (AT Quad), Scania P93M 4x4, Renault TRM 2000 4x4
  • *****
  • Berichten: 311
Re: Offroad Mammut
« Reactie #19 Gepost op: 20-01-2010, 23:08 »

Zo iets Koos:
 

Zoiets ja!...... maar dan sompiger....!!! ;)
 
Je ziet het wel als je er bent! :D
Doe mij maar off-road op vier wielen.... dan val ik namelijk niet zo gauw om.... snap je??!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Offroad Mammut
« Reactie #20 Gepost op: 21-01-2010, 11:15 »
Ja mooi avontuur , ik ga graag mee , bv met 4 man een halve dag een landrover huren en omstebeurt een uur rijden € 75 per man , bijrijder is natuurlijk ook leuk , Arthur , ik vind de achterbank van de Volvo ook prima , motorke ook mee en daar ook nog wat spelen , de trial pas ook nog in mijn bussie , leuk een heel weekend klooien.
 
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Offroad Mammut
« Reactie #21 Gepost op: 21-01-2010, 12:22 »
Ja mooi avontuur , ik ga graag mee , bv met 4 man een halve dag een landrover huren en omstebeurt een uur rijden € 75 per man , bijrijder is natuurlijk ook leuk , Arthur , ik vind de achterbank van de Volvo ook prima , motorke ook mee en daar ook nog wat spelen , de trial pas ook nog in mijn bussie , leuk een heel weekend klooien.
 
 

Niet met je eigen auto Jac ???  ik zet je bij de lijst nisschien kun je wat regelen met de vrienden van Fred Weert. die willen ook iets huren.
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Offroad Mammut
« Reactie #22 Gepost op: 21-01-2010, 16:28 »
Nee niet met de eigen auto , de Transit komt er echt niet door en de Peugeot 107 van mijn vrouw heeft ook geen kans , de Grand Vitara heb ik dec. 2009 verkocht , ik maakte er nagenoeg geen gebruik van.
Ik rij toch het liefst in mijn Transit.
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Offroad Mammut
« Reactie #23 Gepost op: 21-01-2010, 19:55 »
Nee niet met de eigen auto , de Transit komt er echt niet door en de Peugeot 107 van mijn vrouw heeft ook geen kans , de Grand Vitara heb ik dec. 2009 verkocht , ik maakte er nagenoeg geen gebruik van.
Ik rij toch het liefst in mijn Transit.

Ik wist niet dat je de Vitara verkocht had Jac
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • www.Havast.eu
  • Member
  • *
  • Berichten: 28
Re: Offroad Mammut
« Reactie #24 Gepost op: 24-01-2010, 18:31 »
hallo arthur en de rest ,
wij zijn er 25-10-09 geweest met de volvo
toen door wegwerkzaamheden toch een dikke 5 uur rijden
erg leuk rijden daar (alleen niet op snelheid) ,eigenaar is ook nederlands
alleen bij sommige hellingen en baggerputten is een liertje op de voorkant wel een lekker gevoel!!
ook een goed en netjes restaurant en sanitair
en je kunt ook zelf je auto op een put met de stoomcleaner voor 1euro p/min schoonblazen
wij hebben het er erg leuk gehad

offroad mammut park volvo tgb 13
en ook nog een toyota geholpen die een iets te zwaar parcourtje had genomen en z'n wiel van z,n velg had getrapt

recovery of toyota landcruiser in mammutpark with volvo tgb 13
veel plezier gewenst daar
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets                     Twijfelen mag, aarzelen niet.

http://www.youtube.com/user/donovan2114?feature=mhum

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Offroad Mammut
« Reactie #25 Gepost op: 24-01-2010, 19:24 »
Zo hé, echt bizar waar zo'n ding doorheen komt......

Maar ehhhh, was dit het extreme deel op het terrein?? Daar heb ik dus bar weinig te zoeken :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Offroad Mammut
« Reactie #26 Gepost op: 24-01-2010, 19:33 »
Geweldig terrein, kan niet wachten en ben hard bezig om mijn bussie 4x4 in orde te maken. Die waterbak op 4.00min doet me erg denken aan de de ypr bak op Oirschot waar je met een normale 4x4 niet door komt.  Tja zo'n Volvo is ook geen normale ...  :-X
 
 
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Offroad Mammut
« Reactie #27 Gepost op: 24-01-2010, 19:48 »
@donovan leuk je te zien hier :-)

@ferd; modderbandjes eronder, ding in laag en niet overdrijven met de putten. Dan heb je hier al een reuze tijd.

Offline member

  • www.Havast.eu
  • Member
  • *
  • Berichten: 28
Re: Offroad Mammut
« Reactie #28 Gepost op: 25-01-2010, 23:55 »


@donovan leuk je te zien hier :-)

tjaa ,de rally maniacs zijn zo'n beetje de enige nederlandse serieuze active media verslaggevers
die aandacht hebben voor de rally dresden-breslau dus vind het wel leuk om een beetje te neuzen hier,
vorig jaar kon ik helaas niet mee vanwege de zaak,maar dit jaar zijn we keihard van de partij voor de service,etc
(ps harry en janny zijn m'n ouders) ook hoop ik tussendoor wat mooie film en foto's te kunnen schieten,en gaat er een onboard camera mee,we hebben nog een hoop werk te verzetten,maar staan al te popelen

ik heb begrepen dat jij dit jaar als ondersteuning/service/verslaggever mee gaat  !!   gezellig   !!
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets                     Twijfelen mag, aarzelen niet.

http://www.youtube.com/user/donovan2114?feature=mhum

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Offroad Mammut
« Reactie #29 Gepost op: 26-01-2010, 00:16 »
Hey cool. Je weet niet wat je meemaakt als je de eerste keer gaat. Ik heb de avond dat we de eerste keer aankwamen nog uren door het kamp gelopen, wat een boel zooi iedereen meesleepte had ik echt niet gedacht. Inmiddels staat het starten van een generator in de ochtend voor mij gelijk aan iemand die koffie gaat zetten, heerlijk geluid.. :-)

Komend jaar is de verslaggeving in elk geval top, we zitten met een aantal mensen daar en kunnen bijna live verslag doen. Denk je dat het lukt om wat van jullie on board beelden al tijdens de rally op youtube te krijgen? Da's altijd leuk voor het thuisfront :-) Als het goed is hebben wij wel een internetverbinding. Tot nu toe hadden we altijd een BGAN (satellietmodem) mee, zodat we niet afhankelijk waren van de Poolse telecom. Maar als we meer tijd hebben overdag kunnen we ook meer online zetten.. :-)

Maar we dwalen een beetje af zo he, Ferd grijpt vast in  :-X

groeten,

Niels