dat is inderdaad de twijfel nu. Die 350 met injectie, of een 450 met carb. Carbjes zijn wel lekker simpel natuurlijk......
Verbruik van de 350 lijkt niet eens zo zuinig te zijn - dat leek me nog wel een flink voordeel van F.I. omdat je dan geen achterlijk grote tank nodig hebt....
Post Merge: 12-08-2015, 06:04
Post Merge: 12-08-2015, 06:20
Hey Daan,
Kwam ik jou nou laatst tegen in het bos toen jullie met zijn tweetjes vast stonden? Op mijn 2-takt?
Heel herkenbaar dit verhaal, maar helaas is mijn 2-takt nog niet in het bos los geweest!
Maar alsmaar lichter en kleiner herken ik wel in. Die motorfietsen waar je de hele dag onbezorg plezier op kunt hebben zonder echt moe te worden. Die maisplak, mocht je die een keer tegenkomen, die kan je ook op een 350 netjes langs de randjes rijden hoor en dan kom je ook aan bij de finish.
Zou kunnen, als je met James Smit en z'n kornuiten aan 't rijden was in Canada. Maar we stonden niet vast trouwens......
Wij wonen hier:
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=16614.75Bedankt voor alle reacties - zo'n 350 is wel wat voor Mirjam, dat is me wel duidelijk.
Heeft zo'n ding 45 pk aan de krukas? Wat hebben een carb 450 en 530 dan ongeveer?
Als een DRZ400E al 50pk heeft en dat zonder achterlijk onderhoud - wat heeft zo'n KTM 530 dan wel niet met iedere 30 uur een zuigertje als je 't gas erop hebt?