Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Allroadshop weer beschikbaar  (gelezen 1179 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Allroadshop weer beschikbaar
« Gepost op: 10-04-2016, 16:10 »
Beste lieden,
 
Wellicht heeft nog niet iedereen het gemerkt maar Allroadshop.nl is sinds enige tijd weer ‘in de lucht’. Nieuwe eigenaar (ondergetekende) en een grotendeels vernieuwd assortiment dat echter nog wel steeds is gericht op de all- en offroad-rijder.
 De afgelopen maanden heb ik gebruikt om het assortiment te vernieuwen en uit te breiden. Hierbij vanzelfsprekend de ‘allroad’-rijder als uitgangspunt genomen want dat is immers de groep welke Allroadshop wil bedienen. Naast het aanbieden van een standaard assortiment van onderhoudsmiddelen en (slijtage-)onderdelen wil ik ook blijven peilen waar vanuit jou als forum-gebruiker behoefte aan is en vervolgens te streven om daar een bijdrage aan te kunnen leveren. Zo is volgens mij Allroadshop ook ooit bedacht en op die gedachte wil ik voortborduren.
 Natuurlijk heeft iedereen inmiddels zo zijn/haar eigen adresje(s) maar ik wil het je met Allroadshop gemakkelijker maken door het op één adres aanbieden van een compleet pakket goede/hoogwaardige producten voor een aantrekkelijke prijs. Hierdoor hoef je voortaan dan voor je spullen niet meer meerdere webshops te bezoeken, met elke keer de daarbij behorende verzendkosten. Ik hoop dat het idee je zal aanspreken.
 
 De komende tijd zal worden gebruikt om het assortiment uit te breiden met wat specifiekere producten. Denk hierbij aan stuurverhogers, klapspiegels, bagagesystemen, en wellicht kleding. Verder dient de website ook nog wat te worden opgeleukt. Het oog wil tenslotte ook wat.
 Maar zoals reeds geschreven gaan we eerst verder met het leveren van hetgeen waar jij behoefte aan hebt en sta ik daarnaast open voor alle suggesties en op- en aanmerkingen met betrekking de shop. Op die manier kunnen we er samen wellicht wat moois van maken.
 Wellicht ten overvloede, zit dat wat je nodig hebt niet in het (standaard-)assortiment van de webshop … stuur dan een berichtje via mail (info@allroadshop.nl) of het contactformulier en we gaan zoeken naar een oplossing.
 
 Allroadshop kan je bereiken via de link hierboven in de menubalk van het Allroadmaniacs-forum of via www.allroadshop.nl en de Facebookpagina Allroadshop Benelux (https://www.facebook.com/allroadshopbenelux).
 
 Met vriendelijke groet,
 Siebe

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Allroadshop weer beschikbaar
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2016, 17:03 »
 8) 8)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain