Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Onverharde wegen en hun namen.  (gelezen 3755 keer)

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Onverharde wegen en hun namen.
« Gepost op: 25-08-2009, 16:22 »
Vele onverharde wegen hebben een naam.
Zo worden ze ook vaak aangeduid in stukken.
Om zoekcriteria te verbeteren

Met "Onverharde weg" word bedoelt een weg of pad, dat niet bestaat uit asfalt, beton, of klinkers.

Inventaristatie van overharde wegnamen:

Stu*entenkampweg - Uffe*te


Vul aan!!!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #1 Gepost op: 25-08-2009, 18:26 »
Arn*emsekarweg - Putten
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #2 Gepost op: 25-08-2009, 20:03 »
Arnhemsekarweg - Putten
  oude arnhe*sekarweg Er*elo
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #3 Gepost op: 26-08-2009, 11:21 »
Ik denk/vrees dat het op internet inventariseren van onverharde wegen een heel zekere manier is om ze op afzienbare termijn afgesloten te krijgen.
 
Ik zou dit draadje beeindigen.
 
GJ
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #4 Gepost op: 26-08-2009, 11:33 »
Codever valt onder de mod van Noppy.
Het is aan codever, welke topic ze gepast vinden of niet.
Het is niet mijn opzet codever voor de voeten te lopen. Integendeel.
Ik hoor graag hun mening.
Als die er niet mee eens zijn, weten ze mij te vinden.
Dat respecteer ik dan van harte.

Heb je een bestand met wegnamen en plaats, dan kun je ze ook aan mij mailen.
Mailadres op verzoek, na pm.


Doe er dan maar een slotje op! ;)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 3744
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #5 Gepost op: 26-08-2009, 11:39 »
Ik denk/vrees dat het op internet inventariseren van onverharde wegen een heel zekere manier is om ze op afzienbare termijn afgesloten te krijgen.
 
Ik zou dit draadje beeindigen.
 
GJ

Met dit draadje is het niet de bedoeling om routes te verkrijgen, maar om straatnamen te verkrijgen die in documenten van de gemeente terecht kunnen komen met betrekking tot afsluiting. Ik snap dat je huiverig bent dat deze straten misbruikt zullen worden, maar waarschijnlijk staat een groot deel van deze wegen ook in de navigatieproducten die veel mensen hier hebben.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11346
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #6 Gepost op: 26-08-2009, 11:43 »
Ik zal het van de week overleggen met de rest van het bestuur. Het kan alvast een idee zijn om sommige voor de handliggende letters even te blinderen met een '*', zodat de crawler van de diverse search engines er niets meer me kunnen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #7 Gepost op: 26-08-2009, 11:43 »
Met dit draadje is het niet de bedoeling om routes te verkrijgen, maar om straatnamen te verkrijgen die in documenten van de gemeente terecht kunnen komen met betrekking tot afsluiting. Ik snap dat je huiverig bent dat deze straten misbruikt zullen worden, maar waarschijnlijk staat een groot deel van deze wegen ook in de navigatieproducten die veel mensen hier hebben.

ja maar mijn Garmin weet vaak niet of iets een openbaar onverhard pad is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11346
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #8 Gepost op: 26-08-2009, 11:45 »
Ik heb even in Google Earth gekenen maar een aantal van de genoemde paden komen daar ook niet voor. Nu is de vraag of ze voorkomen in de verkeerslegger. Als ze voorkomen dan zijn het openbare wegen, die gewoon onder de verkeerswet vallen...

Offline member

  • Woestijnrakker
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 3744
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #9 Gepost op: 26-08-2009, 11:46 »
Ik heb even in Google Earth gekenen maar een aantal van de genoemde paden komen daar ook niet voor. Nu is de vraag of ze voorkomen in de verkeerslegger. Als ze voorkomen dan zijn het openbare wegen, die gewoon onder de verkeerswet vallen...

Maar, dan kunnen ze wel beperkingen hebben.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #10 Gepost op: 26-08-2009, 13:19 »
Met dit draadje is het niet de bedoeling om routes te verkrijgen, maar om straatnamen te verkrijgen die in documenten van de gemeente terecht kunnen komen met betrekking tot afsluiting. Ik snap dat je huiverig bent dat deze straten misbruikt zullen worden, .....

Ik neem aan om dan bezwaar te kunnen gaan maken? Dan vind ik het een goed doel, maar het risico op (veel) extra ge/misbruik door ze te noemen op een openbaar forum is te groot denk ik.
Via PB of mail inventariseren ten behoeve van de bezwaardatabase voor de Codever lijkt met dan beter.
 
GJ
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 3744
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #11 Gepost op: 26-08-2009, 13:32 »

Ik neem aan om dan bezwaar te kunnen gaan maken? Dan vind ik het een goed doel, maar het risico op (veel) extra ge/misbruik door ze te noemen op een openbaar forum is te groot denk ik.
Via PB of mail inventariseren ten behoeve van de bezwaardatabase voor de Codever lijkt met dan beter.
 
GJ

Het voordeel van een openbaar bestand is dat een ieder, ook buiten code groen, deze wegen in de gaten kan houden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #12 Gepost op: 26-08-2009, 14:19 »
Het voordeel van een openbaar bestand is dat een ieder, ook buiten code groen, deze wegen in de gaten kan houden.
juist, en dus ook de mensen die juist wegen zoeken om over te rijden/crossen. ik vermoed ook dat bepaalde wegen sneller afgesloten zullen worden als men (gemeente, aanwonende, etc.) merkt dat men op een motor-gerelateerd forum gaat inventariseren welke wegen te berijden zijn voor motoren.

ik zou het zelf achter gesloten deuren houden zodat de mensen die bij codever betrokken zijn het in de gaten kunnen houden (hoe leuk ik het ook vind om nieuwe wegen te ontdekken ;) )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11346
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #13 Gepost op: 26-08-2009, 14:48 »
Sorry hoor, één onverharde zandweg trekt écht geen wildcrossers...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Onverharde wegen en hun namen.
« Reactie #14 Gepost op: 26-08-2009, 15:09 »
klopt. maar het kan een behoorlijke verzameling worden en daardoor kunnen wegen die nu nog bijna niet bereden worden ineens wel drukker gaan worden zodat omwonende wel gaan klagen.

men doet hier altijd panisch als het om het delen van routes/tracks gaat en dan gaan ze wel namen van wegen posten  ??? ::)