Na 3 verschillende map pogingen concludeert ik dat de 2012 690r niet zo maar even te tunen is. De veranderingen in cilinderinhoud en throttle bodies hebben wat meer studie en pogingen nodig denk ik. Het is misschien toch niet voor niets dat KTM er al 19 weken mee bezig is
Ondanks vele avonden research en contact met diverse collega tuners heeft vandaag niets opgeleverd. Behalve dan de wetenschap dat deze pogingen zijn mislukt.
2011 akra map: loopt ronduit beroerd. Slaat nog steeds af en is dan niet mee aan te krijgen. De accu zowat leeg gestart.
Evo 1 all years: idem, loopt net zo beroerd.
Stock 2012 map, aangepast conform de Code Orange thread op Adv. Loopt op zich prima, staat duidelijk rijker maar slaat nu af bij een dot gas geven bij wegrijden. En start dan weer slecht.
De 2012 stock map met alleen de akra demper gemonteerd loopt eigenlijk het best. Het schuim filter komt er pas weer in als ktm z'n mappings oplevert...