Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Recente berichten

: [1] 2 3 ... 10
1
Technische Vraagbaak / Re: Spontaan afslaan 950sm
« Laatste bericht door member Gepost op Vandaag om 20:54 »
Mijn 950 had dat ook wel 'regelmatig' (zeg eens per week, 2 weken) als de motor nog niet op bedrijfstemperatuur was, en 'zelden' als die wel warm was.
Koppeling in/gas dicht om op te schakelen was al genoeg, stilstaand voor het stoplicht was het soms ook plof-uit.


Hoger stationairtoerental scheelde weinig, luchtschroeven iets rijker ook niet.


Ik heb me er nooit hard aan gestoord, want bij aanraken startknop startte-ie vervolgens direct. Duurt het opschakelen een halve seconde langer, geen ramp.
2
Technische Vraagbaak / Re: Wat te kopen? 2 takt of 4 takt
« Laatste bericht door member Gepost op Vandaag om 19:23 »
Dat en; wat is je conditie, wil je maximaal vermogen en super snel, hele dagen of kortere runs, hoeveel heb je er voor over, ... enzo
Je kan ook eens proefrijden misschien, helpt enorm met begrijpen wat je ligt.
3
Technische Vraagbaak / Re: Wat te kopen? 2 takt of 4 takt
« Laatste bericht door member Gepost op Vandaag om 17:36 »
Je leeftijd is niet aanwezig in je profiel, dus dat is moeilijk advies geven.
Als je de TET wilt doen zou ik zón 690 nemen dan heb je ook hier veel aanknopingspunten.
Wij gaan steeds vanaf de camping een track op met onze gasgas, maakt eigenlijk weinig uit hoeveel power erin zit en hoe het eruit komt of je nou beginner bent of al 50 jaar rijdt.
Zeker als je twijfelt moet je allebei gehad hebben daarna weet je het zeker.

4
Technische Vraagbaak / Re: Spontaan afslaan 950sm
« Laatste bericht door member Gepost op Vandaag om 16:25 »
Het kan veel oorzaken hebben maar is je luchtfilter niet erg vies en wat is de km stand? Als die dik boven de 50.000 is kunnen de gasnaalden ingesleten zijn
5
Springride / Re: Springride 2020?
« Laatste bericht door member Gepost op Vandaag om 12:42 »
Jammer en hoop dat het allemaal weer de goede kant opgaat voor je.
6
Technische Vraagbaak / Wat te kopen? 2 takt of 4 takt
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 22:29 »
Hola!  8)

Ik ben zoekende naar een enduro bike.


Nu heb ik wel redelijk wat enduro ervaring (vooral in Spanje, technische trails etc.)
Maar voor hier in Nederland wil ik dus ook een dirtbike hebben.

Ik had heel lang de FE350 in mijn hoofd, omdat ik deze veel heb gereden in Spanje. Ik vond hem erg fijn! Lekker licht te vergeleken met mijn WR450
......Maar nu heb ik ook even gereden op een TE300 in Spanje.
En nu ben ik serieus heel erg in de war.....haha....wat een beest! En zo licht.....!

Ik rijd al 12 jaar motor en ik heb altijd 4 takt motoren gereden, maar nu begin ik een 2 takt toch wel erg interessant te vinden. Maar het is een nieuwe wereld voor me....maar wel een die ik misschien wel zou willen aangaan...

Maar......is dit verstandig?


- Hoe rijdt een 2 takt in het zand/modder? (aangezien de Nederlandse ondergrond). Is dit erg moeilijk te vergeleken met een 4 takt? 
- Stel ik ga toch voor een tweetakt....wat is het verschil in het rijden van een 250 of 300? Kan het zijn dat de 300 iets vloeiender te rijden is?
- En ehh.... er komen vast nog wel meer vragen!

Bedankt alvast! :D
7
Technische Vraagbaak / Re: Spontaan afslaan 950sm
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 22:07 »
Geen idee. Hij heeft geen toerenteller
8
Technische Vraagbaak / Re: Spontaan afslaan 950sm
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 20:34 »
Wat is het toerental..
9
Technische Vraagbaak / Re: Spontaan afslaan 950sm
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 20:25 »
Bedankt. De afstelling wat rijker zetten kan zeker alleen een garage?
toerental lijkt me goed. Hij doet het ook niet altijd. 
10
All/Off-road ritten en evenementen / Re: De noordelijke motorbeurs. (TT hal Assen)
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 19:38 »
Had je al gemist....

Stonden vlak bij de stand van Albert 8)
: [1] 2 3 ... 10
Advertenti3: