Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: GPS vraagjes  (gelezen 71826 keer)

Offline member

• Ride a slow bike fast not a fast bike slow.
Re: GPS vraagjes
« Reactie #270 Gepost op: 01-07-2015, 17:08 »
Ik heb verleden jaar openstreetmap in Aragon gebruikt, op de 62.
om me te laten leiden van de ene naar de andere waypoint, dus WP einde track naar WP begin volgende track
moet zeggen dat ik daar niet helemaal blij van was,
dat zal ongetwijfeld te maken hebben met de ingestelde routering of hiker of motor of wat je meer kunt kiezen.
in elk geval ben ik steeds maar op mijn gevoel afgegaan om van de ene naar de andere waypoint te komen, GPS kaartje kijken waar je staat en waypoint kiezen, dat was steeds een km of 10, en geen 45km wat de routering steeds wilde.
Voor 2015 heb ik er CityNavigator bijgezet en wil eens zien of ik dan wel de korte route krijg van eind WP naar begin WP.
Met ons reed in elk geval een maat met Zumo dat geeft beslist een ander inzicht cq overzicht, overigens niet helemaal verhelderend, soms leidde dat ook tot discussie, dus richting gekozen waypoint op routering al of niet succesvol.
Nou is het in Aragon zo dat er weinig te kiezen valt omdat als je over het asfalt van de ene naar de andere WP wilt er máár 1 asfaltweg ligt, idem routerbare graveltrack.
Dus 2015 gaan we het maar weer een doen beter voorbereid met zelfs een echte megakaart met coordinaten erop.
Rij hier thuis nu met CN rond en dat gaat eigenlijk wel perfect van A naar B.
More than two strokes is a wank.

Advertentie: