Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: GPS vraagjes  (gelezen 71451 keer)

Offline member

• Twin
Re: GPS vraagjes
« Reactie #285 Gepost op: 04-07-2015, 10:59 »
Je hebt nog niet de typfile voor Garmin aangepast, zo ik geef altijd de onverhard wegen een groene kleur. Ook bij osm. Veel herkenbaarder.

Dat is wel super handig. Ik word een beetje jaloers als ik zie hoe ver sommigen in de materie zitten. Ik ben maar een simpele eindgebruiker dan  :(
Avonturier!

Offline member

• "Vrienden van het onverharde pad"
« Reactie #286 Gepost op: 04-07-2015, 13:12 »

Dat is wel super handig. Ik word een beetje jaloers als ik zie hoe ver sommigen in de materie zitten. Ik ben maar een simpele eindgebruiker dan  :(

Dan vraag je het toch.
Een typfile wordt gemaakt voor een bepaalde kaart met een ID. Dus als je zegt, welke kaart je hebt ID nummer, heeft iemand misschien een typfile. Dan gebruik je GMTK omde typfile in te voegen Hier zie je ook de kaartID. op kaart gaan staan knop extra invoegen veranderen typfile. Dan staan ze op je PC en zal je al je kaartendelen moeten samenvoegen om deze op je gps te plaatsen.

Offline member

« Reactie #287 Gepost op: 05-07-2015, 22:07 »
Je hebt nog niet de typfile voor Garmin aangepast, zo geef ik altijd de onverhard wegen een groene kleur. Ook bij osm. Veel herkenbaarder.

Had je zelf de weg in osm aangepast?

Of kwam het door de OSM  bag ronde waarbij alle huizen in Nederland opnieuw zijn ingetekend met adres en tegelijkertijd werden de wegnamen gekontroleerd en dus verbeterd.

Mijn eigen straat heb ik destijds zelf aangepast in OSM.
De weg(delen) op het screenshot staan er bij OSM al op.

Offline member

• Kleiambassadeur
  • Well-trained reflexes are quicker than luck.
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

• Modder'ator Yamaha TT600E Belgarda + Honda CR250R + GG TXT PRO 300
  • *
« Reactie #289 Gepost op: 01-04-2016, 10:28 »
Voorheen kon je ook van Japan naar China navigeren, en dan moest je met de kayak even de grote occeaan oversteken ;)
ARM facebook HIER

Advertentie: