Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Mijn tropic is verdwenen?  (gelezen 6371 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: Mijn tropic is verdwenen?
« Reactie #30 Gepost op: 29-10-2010, 11:58 »
Daar heb ik op leren motorrijden  ;D, maar dat was wel een echte met 125 kubieke centimeter.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Mijn tropic is verdwenen?
« Reactie #31 Gepost op: 29-10-2010, 14:29 »
De MT5 , wat een leuk ding was dat. Alleen de 1e keer offroad had ik gelijk een nieuw spatbord nodig en moest ik me voorpoten even narichten. Ging niet helemaal zoals het hoorde.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Mijn tropic is verdwenen?
« Reactie #32 Gepost op: 29-10-2010, 16:24 »
Ik kwam uit het Yamaha-kamp: DT50 en later omgebouwd tot DT80. Liep 105 km/u, dus voor de grap wel eens mee de snelweg opgeweest samen met een lief blond vriendinnetje achterop. Niet voor lange duur want aan de kant gezet door meneer motoragent; bekeuring voor te hard rijden. We mochten verder :D




Veel mee gecrosst in het Westelijk Havengebied.



Dat waren nog eens tijden!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Mijn tropic is verdwenen?
« Reactie #33 Gepost op: 29-10-2010, 17:20 »
oooo, de v-raptor is gaaf.
Dat is zeker wel een echte allroad!

€ 2299  is ook wel een hele prijs voor zón dingetje.
Post Merge: [time]vr 29 okt 2010 16:31:20 GMT-1[/time][/color][/size]
Naast mijn Suzuki RM125 crosser was mijn eerste enduro met kenteken de DT125 , wat heb ik daar een lol mee gehad , zelfs mijn eerste enduro heb ik er mee gereden , helaas slecht afgelopen , met mijn voet tussen voetsteun en boomstronk , de grote teen zag eruit als een geplette sinasappel , de bodemvrijheid van de DT125 was ook echt niet genoeg  ;D ;D
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: Mijn tropic is verdwenen?
« Reactie #34 Gepost op: 29-10-2010, 21:06 »

Leuk, brommer topic ;)

Hier mijn aandeel.



Yamaha Enduro, spatbord van een MB50, later nog een klein stuurkuipje erop van een mtx.

Net als die mooie motoren uit het Drumstore krantjes die naar Dakar gingen.  ::)

Open carb (luchtfilter was een auwe panty van moeders) hogedruk pet en alles uitgevijld wat er maar uit te vijlen was. Kreng liep ruim boven de honderd  :-X

Altijd lachen als ik terug kwam van motorrijles, ff rijinstructeur en nieuwe leerling inhalen op de provinciale weg.  :D

Gerrit :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: Mijn tropic is verdwenen?
« Reactie #35 Gepost op: 30-10-2010, 10:11 »
Wat zit je haar goed  ;D
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: Mijn tropic is verdwenen?
« Reactie #36 Gepost op: 30-10-2010, 11:21 »
Helaas zelf nooit een fatsoenlijke brommercrosser gehad, wel met diverse brommers van dubieuze makelij de omgeving onveilig gemaakt. Rond mijn twaalfde ben ik veel met gebben, rieks van der wal en aalt toetsen naar grasbaanwedstrijden geweest. En dan is deze site wel jeugdsentiment: http://www.kreidler.nl/forum/viewtopic.php?f=28&t=4351

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Mijn tropic is verdwenen?
« Reactie #37 Gepost op: 30-10-2010, 12:16 »
Ik had een Suzuki TSX met noppen.. :)
Binnen de kortste keren opgevoerd natuurlijk want origineel is het net een naaimachientje... (45 met 5 versnellingen, tegen de wind in 35)
Toen ik er een 70cc cilinder, 21mm carburateur en een gianelli uitlaat onder had gesleuteld was dat wel anders.. Ik had een extra lichte vertanding voor in de blub, en hij reed ongeveer 80, zodat ik hem net niet kwijt zou zijn bij rollerbank controle.. Op die manier mijn eerste offroad ervaringen opgedaan..  :D

Heerlijke tijd! (totdat de politie me kende en me iedere keer dat ze me zagen rijden naar de rollerbank stuurden  :-\ )
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
Re: Mijn tropic is verdwenen?
« Reactie #38 Gepost op: 30-10-2010, 14:44 »
Word er in nederland niet al genoeg gecencureerd???
 
Allroad-comministisch-verbond  ;)   Vanaf nu alleen honda rood toegestaan, oververfen die KTM's!!

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Mijn tropic is verdwenen?
« Reactie #39 Gepost op: 30-10-2010, 17:03 »
Als we dan toch met foto's van brommers strooien


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: Mijn tropic is verdwenen?
« Reactie #40 Gepost op: 30-10-2010, 20:24 »
Wat zit je haar goed  ;D

Ja ja, wilde haren   :P

nu is het alweer een aantal jaartjes coup KNK*


* Kan Niet Korter 8)
Gerrit :)