Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Politie met slechte bedoelingen in Tan-Tan  (gelezen 4083 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 117
Re: Politie met slechte bedoelingen in Tan-Tan
« Reactie #15 Gepost op: 25-11-2010, 13:30 »
Afgelopen voorjaar op huwelijksreis door Zuid-Afrika, werd ook aan gehouden ( achteraf terecht overigens) boete 900 rand, ca 90-100 euro, vroeg of het echt moest en dat ik op huwelijksreis was? rijbewijs laten zien, zaten "toevallig'" wat euro biljetten tussen. Die had hij nog nooit gezien. Hij spaarde buitenlandse biljetten, haha, ik ook zij ik, en we hebben gelachen en heb hem toen de 20 euro biljet gegeven.
scheelde toch weer ruim 70 euries. Nou dan hou ik het wel in stand!! lekker belangerijk, anders doen ze toch hun werk en ben je duurder uit.!

Post Merge: 25-11-2010, 13:33
Je kan natuurlijk voor veel andere wappie landen ook ff een paar kleuren kopies maken van je rijbewijs en ff plastificeren, weten hun veel, kan je ze nog is achterlaten, of zoals iemand mij een keer zij die met de europese connonbal run had meegedaan, het papiertje wat bij de brandblusser zat geven, met een beetje geld erbij,, was ook rose, haha

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Politie met slechte bedoelingen in Tan-Tan
« Reactie #16 Gepost op: 27-11-2010, 13:18 »
De mooiste die ik , of eigenlijk mijn maatje die achter me reed kreeg .
Werden naar de zijkant van de weg gewezen bij een politie controle in mauretanie , gaf mijn maat achter me geen richting aan bij het verlaten van de weg om te stoppen bij de betrefende politie agent , en jawel 10 euro en ik niets , de stoom kwam uit zijn oren , zeker gezien daar de meeste locale auto's niet eens verlichting laat staan richtingaanwijzers hebben .
 
Grt Olaf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Politie met slechte bedoelingen in Tan-Tan
« Reactie #17 Gepost op: 27-11-2010, 17:03 »
Jaaa, daar kunnen onze BOA's nog eens een puntje aan zuigen... ;D