Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Barry Sheene Memorial Challenge voor KiKa  (gelezen 643 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Barry Sheene Memorial Challenge voor KiKa
« Gepost op: 29-11-2010, 16:31 »
Beste ARM rijders !
 
In juni 2011 ga ik tot nu toe als enige Nederlander deelnemen met m'n Triumph Tiger aan een 5 daagse tocht vanuit Engeland naar het vasteland van Europa ten bate van 2 organisaties die zich inzetten voor kinderen met kanker !
 
Alle geldelijke donaties, hoe groot of klein ook, zijn van harte welkom !  :) 
 
Met hartelijke off-road groet, Wilco
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
                                                         
Op 10 maart 2003 overleed de legendarische tweevoudig wereldkampioen 500CC GP Barry Sheene aan kanker. Tijdens zijn ziekbed heeft hij zich ingezet tegen de ziekte. Ook heeft hij anderen weten te bewegen om met hem actief de strijd aan te gaan tegen kanker. Dit door geld in te zamelen om de zoektocht naar nieuwe behandelmethoden te bespoedigen. Helaas sloeg de behandeling voor Barry zelf niet meer voldoende aan…
In 2011 wordt in zijn nagedachtenis de Barry Sheene Memorial Challenge gereden. Tijdens deze motorduurtocht worden de speerpunten van Sheene's leven; motorsport, avontuur en de strijd tegen kanker gebundeld in een unieke motortocht door Europa langs diverse circuits.

Aan deze vijfdaagse, 1500 kilometer lange tocht doen motorrijders van verschillende nationaliteiten mee. De tocht start op 22 juni op het circuit van Brands Hatch, gaat dan richting het circuit van Chimay in België,Spa Franchorchamps, en de Nürburgring in Duitsland. Vanaf “de Ring” rijden we naar Zolder in België. We eindigen de 4e dag op onze eigen ronde van het WK; de MotoGP in Assen met een speciale ontvangst ! Op zondag,de 5e en laatste dag, gaat de tocht terug naar Calais om weer te eindigen in Engeland.
 
Greg Jones, die deelnam aan de editie van 2010 zegt;
There’s a really great sense of camaraderie between all the riders as you’re sharing such an intense and exciting experience. I’ll definitely be part of the team again as it’s a fantastic way of combining your own interests with fundraising for such a worthy cause – brilliant!”There’s such a great atmosphere between the riders out on the open road exploring some of Europe’s finest scenery and biking hotspots, and this year we’re adding extra variety with two unique routes. This is a really fantastic opportunity to raise money for a great cause and test your biking skills. Go for it!”

In 2011 wil ik mijn bijdrage leveren in de strijd tegen kanker en meerijden in deze bijzondere tocht. Hierbij wil ik u vragen met mij mee te strijden en een bijdrage te geven in de vorm van een donatie of sponsoring. Per rijder wordt er een bedrag van €220,- gevraagd om de kosten van overnachting e.d. te dekken. Deze kosten neem ik zelf voor mijn rekening.  Daarnaast moeten de rijders een minimum van €1880,- aan sponsoring inleggen ten behoeve van CLIC Sargent (www.clicsargent.org.uk/teamsheene)
 
Al het binnengehaalde gedoneerde geld gaat richting de bestrijding van kanker en het verhogen van de kwaliteit van leven voor kinderen en jongeren met kanker.
Als extra afspraak met CLIC Sargent , en omdat deze Challenge  ons eigen Assen aan doet, is met de organisatie afgesproken dat alles boven de 1100 euro van door mijn donoren/sponsoren ingebrachte gelden naar KiKa gaat; de Nederlandse organisatie die zich inzet ten behoeve van kinderen met deze vreselijke ziekte ! Hierbij vraag ik u om de strijd tegen kanker aan te gaan ! Deel dit doel met mij en word ook"motorstrijder" !
Naast dat uw bijdrage de kinderen met kanker helpt, is het mogelijk om publiciteit te genereren voor bedrijven. Hierover ga ik uiteraard graag met u in overleg. Daarbij kan gedacht worden aan stickers, kleding, artikelen op internet en motorbladen e.d.
 
Mocht u met mij deze strijd willen delen en sponsoren, of op een andere manier een bijdrage willen leveren, neemt u dan contact met mij op via wilcovonk@hotmail.com of via gsm nr. 06-51055526
     
 
*Uw bijdrage of donatie kunt u storten op ING 2887517 t.n.v. W.Vonk o.v.v. KiKa *
 
Met vriendelijke groet, Wilco Vonk
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: Barry Sheene Memorial Challenge voor KiKa
« Reactie #1 Gepost op: 18-12-2010, 17:17 »
Via AGV en Termaat motoren een prachtige Barry Sheene T2 helm beschikbaar gesteld gekregen voor de tocht !  :D