Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 1 juni offroad clinic Carlo Hulsen ism KTM Verpalen te Utrecht  (gelezen 16054 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 24
Re: 1 juni offroad clinic Carlo Hulsen ism KTM Verpalen te Utrecht
« Reactie #105 Gepost op: 01-06-2011, 22:07 »
Super dag gehad en weer veel bijgeleerd, Carlo, Andre en de fotografen / assistenten bedankt weer. Ook complimenten voor MCC Utrecht, baan lag er weer fantastisch bij vandaag. Nu nog even de foto's bekijken.
Post Merge: [time]wo 01 jun 2011 21:58:42 GMT-1[/time][/color][/size]
Foto's zien er goed uit.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: 1 juni offroad clinic Carlo Hulsen ism KTM Verpalen te Utrecht
« Reactie #106 Gepost op: 02-06-2011, 18:59 »
Ik vond het ook een geweldige dag, heb genoten, vond het ook een fijne
club mensen bijmekaar, heerlijk gereden, fijne baan vond ik het, en ook weer eens wat opgestoken.
Jammer dat één van mijn voorvorkpoten goed lek bleek te zijn, maar ja, een beetje kerel....
Enne... kan ik hier nog protesteren tegen de uitslag...... ;)

Iedereen bedankt, vooral Carlo, Dirk, André en Antal (voor de lift..!) en surfdude/Willem voor de mooie
slotrace!

Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn. :)
Dick.
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: 1 juni offroad clinic Carlo Hulsen ism KTM Verpalen te Utrecht
« Reactie #107 Gepost op: 03-06-2011, 08:34 »
haha, protesteren mag, maar het prijzengeld is al uitgegeven.
Moet je maar netjes het rondje afmaken en over de finish eindigen...
 
volgende keer misschien ook een parcourtje uitzetten over de zand en puinbergen bij de buren en hier en daar een boomstam op het circuit, dan heb je helemaal een gave trainingsdag  8) .
 
waarschijnlijk is dat vragen om brokken aan het eind van de dag, maar zou wel eens het verschil willen zien tussen rondetijd aan het begin van de training en die aan het eind.
 
knap trouwens van Carlo, dat ook voor de mannen die vaker zijn geweest het toch nooit saai wordt. Deze keer toch echt weer andere dingen geleerd.
 
 
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 183
Re: 1 juni offroad clinic Carlo Hulsen ism KTM Verpalen te Utrecht
« Reactie #108 Gepost op: 09-06-2011, 16:59 »
Late reactie van deze zijde, maarrr desalniettemin Dirk, andre en carlo weer super bedankt voor het mogelijk maken van deze dag. Ook alle mederijders weer bedankt voor de gezelligheid op en rond de baan en hopelijk tot een volgende keer: ik heb weer gigagenoten!