Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Goedkoop protectievest  (gelezen 9376 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Goedkoop protectievest
« Reactie #30 Gepost op: 27-11-2010, 09:21 »
Ik weet niet of de stakingen bij tnt roet in het eten gooien maar die van mij is nog niet binnen. Ben erg ongeduldig.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11359
Re: Goedkoop protectievest
« Reactie #31 Gepost op: 27-11-2010, 18:58 »
Zat zelf te kijken bij een andere Android Tablet in Hong Kong. Eigenaar van de shop liet via zijn site weten dat de luchthavens vol liggen met pakketjes die naar Europa moeten; meerdere WEKEN vertraging.

Dus als je reputatie beoordeelt op eBay, hou hier svp rekening mee. Sinterklaas en Kerstman maken overuren ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 160
Re: Goedkoop protectievest
« Reactie #32 Gepost op: 06-12-2010, 14:41 »
Het vest is eindelijk binnen!! :D :D :D


Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: Goedkoop protectievest
« Reactie #33 Gepost op: 06-12-2010, 14:54 »
en?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Goedkoop protectievest
« Reactie #34 Gepost op: 06-12-2010, 16:05 »
Vrijdag binnengekregen:
 
Wel wat productiefoutjes; bijvoorbeeld een rits op de achterkant die de rug protector bij de schouders houdt was al kapot. Deze wordt alleen gebruikt als je zonder rug protector wilt rijden dus deze ga ik maar vastnaaien met de hand. De voorrits gaat ook niet helemaal soepel.
 
Ik had een L besteld met mijn 1.86; normaal is L goed maar deze voelt wat krap (misschien wel goed?). Vooral de lengte van de mouw is wat krap; er zit namelijk zo'n lusje om je duim door te doen en dit gaat maar net. Kan zijn dat door gebruik dit wat rekt en daardoor beter gaat zitten. Ben wel benieuwd hoe een XL zou zitten.
 
Onderarm en elleboog bescherming ziet er voldoende uit. Schouder bescherming is ongeveer even groot; had wat groter van mij gemogen. De rug protector is prima.
 
Nog niet mee gereden dus daar kan ik nog niets over zeggen.
 
Conclusie; voor 40 euro een prima product, maar je moet wel kunnen leven met wat mindere afwerking. Ik kan niet vergelijken met duurdere modellen maar qua bescherming denk ik dat duurdere modellen niet persee meer beschermen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Goedkoop protectievest
« Reactie #35 Gepost op: 08-12-2010, 16:58 »
Die van mij is ook binnen vandaag en een beetje hetzelfde resultaat.
De rits aan de voorzijde gaat niet helemaal soepel. Geen productie fouten verder.
Hij zit idd vrij strak voor een L model, ik ben 1,83 m en +/- 80kg. Hij past eigenlijk wel heel goed. Doordat hij vrij strak zit schuift er niets, en dan bedoel ik voornamelijk de elleboog stukken.
De elastieken die je kan vastzetten aan de binnenkant van de ellebogen om de mouwen wat strakker te maken werken niet fijn. In de optimale positie zitten de gespen namelijk precies aan de binnenkant van de arm waardoor ze precies in het scharnierpunt van je elleboog zitten en dat zit niet fijn.
Ik weet nog niet of ik hem volgende week mee neem naar de Algarve. Als ik niet aan mijn max. kg's zit prop ik hem in mijn tas en ga er een dag mee rijden. Lukt dat niet dan wordt het ergens tussen kerst een nieuwjaar bij niet te veel vorst/sneeuw dat ik er mee ga proefrijden.
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Goedkoop protectievest
« Reactie #36 Gepost op: 13-01-2011, 12:27 »
Zo, ik moest hier nog ff pennen hoe het vest is bevallen in Portugal.
Ik heb er 5 dagen mee gereden en ik moet zeggen helemaal goed eigenlijk. Het vest zit prima ook al zijn de bandjes aan de binnenkant van de ellebogen niet erg handig. De ritsen zijn niet van super kwaliteit, beetje lastig dicht te maken. Maar verder voor een vest van nog geen 50 euro nieuw ben ik er zeer tevreden over. Afgelopen zondag heb ik hem ook nog gebruikt en mijn oude gaat waaschijnlijk in de verkoop.
Ik ben een paar keer gevallen maar dat beperkte zich altijd tot een rol de helling af en afgelopen zondag ook langzaam gevallen bij het 2x uitglijden bij het boomstam oversteken. (glad) De rugprotectie van het vest werkte hierbij prima.

Ik ben dus tevreden!
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3