Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: TE KOOP: Wolfman tanktas, KTM broek, Segura Zomer jas  (gelezen 1683 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
TE KOOP: Wolfman tanktas, KTM broek, Segura Zomer jas
« Gepost op: 10-03-2011, 20:28 »
Hieronder enkele spullen te koop die ik niet (meer) gebruik.

- Wolfman Rainier tanktas: Online gekocht eind verleden jaar voor een trip naar Afrika maar uiteindelijk nooit gebruikt.  Ticket hang er nog aan, de tas is nooit uit mijn apartement geweest. De  reden is dat die wat groter uitviel dan verwacht. Volume tot 24L,  waterdicht mapje voor kaarten, kleine compartimenten aan de 4 kanten van  de tas (3/4 kunnen er af met velcro), reflecterende strips, vast te  maken met riemen (niet magnetisch). Wolfman Luggage is van zeer hoge  kwaliteit. Ziet er  veel sexier uit dan de meeste tank tassen :) Produkt pagina: http://www.wolfmanluggage.com/Tank/rainier.html

Past  op de volgende motos: Aprilia Caponord  BMW - F800GS, R1100GS, R1150GS,  R1150GSA, R1200GS, R1200GSA, HP2 Enduro   Buell  Ulysses Ducati  Multistrada 620 / 1000 / 1100  Honda - XL650V / XL700V Transalp, XL1000V  Varadero  Kawsaki Versys 650  KTM 950 / 990 Adventure, KTM640 Adventure   Moto Guzzi Stelvio  Suzuki V-Strom 650 / 1000  Triumph Tiger 955 &  1050  Yamaha XT660Z Tenere, Aprilia Pegaso, BMW F650GS & Dakar, X  Country, X Challenge  Kawasaki KLR 650  KTM 640 LC4 Enduro, KTM 690 /  690R Enduro  Yamaha XT660R

Nieuwe prijs 125 Pond = +/- 145EUR, te koop voor 110EUR.

Afbeelding

- KTM Hydroteq Offroad broek:  Maat 34. Niet veel gebruikt, zo goed als nieuw. Deze broek heeft een  waterdichte plastiek laag die met een elastiek rond de laarzen gaan en  tot iets onder de knie strekt. Twee "jeans stijl" zakken, twee  ventilatie openingen met rits, 1 zak op linker been met waterdichte  rits. Proper gewassen!

Prijs: 85EUR

Afbeelding

- Segura Roadster textiel zomer jas.  Kleur: zwart / licht grijze mesh. Perfect conditie. Uitneembare  bescherming op de rug, schouders en ellebogen. Twee zakken met rits aan  de buitenkant, 3 zakken aan de binnen kant (1 met rits, 2 met velcro).  Gekocht bij Vanzeebrouck en slechts twee weken gebruikt voor een reis in  Thailand. Kan er geen foto van vinden maar zal er later een online  zetten. Proper gewassen!

Prijs: 75EUR.

Alle spullen liggen hier en zijn af te halen in Brussel. Opsturen per post kan natuurlijk ook.

Van zodra de batterij van mijn camera opgeladen is zet ik enkele "echte" fotos online.

Bij  intresse of vragen gelieve hier een bericht te plaatsen of bellen  tussen 09 - 22h op +32 479 825 931. Dit bericht wordt ook nog op andere  forums geplaatst.