Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!  (gelezen 12049 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #45 Gepost op: 27-12-2010, 21:32 »
Heb normaal ook alleen tijdens vakantie tijd om boeken te lezen, maar voor dit boek maak ik graag een uitzondering. Net het stukje over de training bij Algarve offroad gelezen. Nog een maand en dan mag ik daar ook gaan spelen... 8) 8)
Al meer die schrijven dat het herkenbaar is, maar ik geloof dat ik zelfs de ziekenwagen heb zien rijden, die wordt beschreven. .....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 143
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #46 Gepost op: 30-12-2010, 23:54 »
Er staat vandaag zowaar een interview in "De Stedendriehoek" met prijsvraag en al. Dit is een regionale courant. Goed bezig, JW  :)  !

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #47 Gepost op: 02-01-2011, 15:38 »
krijg net van ktm640 te horen dat we in het boek staan...helaas voor mij was dat toen mijn kruisbanden doormidden gingen....
 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 112
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #48 Gepost op: 05-01-2011, 21:28 »
Ik heb de boekjes besteld, ik ben heel benieuwd naar de verhalen en stiekem erg jaloers dat je die kant op gaat om aan de Dakar mee te doen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 143
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #49 Gepost op: 30-01-2011, 20:32 »
Deze week heb ik de DVD ontvangen. Smooi gedaan, JW. Alles kort en krachtig gemonteerd. Een echte aanwinst in de verzameling, komt tussen 'Race to Dakar' en 'The Long Way Round' te staan.
 
Ben je nog op de Motorbeurs Utrecht te bewonderen?

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #50 Gepost op: 12-02-2011, 18:55 »
Vandaag het boek gekocht bij Brouwer. Zal morgen de bon voor de DVD op de bus doen. Zag dat ik mee heb geholpen aan het boek, er staan 2 foto's van me achterin  8)
Toch maar eens copyright erop zetten  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #51 Gepost op: 12-02-2011, 21:51 »
He JW, vandaag bij de Hip-rit amper tijd gehad om naar je verbouwde Husaberg "rally-wapen" te kijken... Ben echter (net als velen denk ik!) wel benieuwd.
Indien mogelijk misschien even wat plaatjes posten?

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #52 Gepost op: 25-02-2011, 15:31 »
Ik heb het boek ook sinds gisteren. Geweldig stukje offroad proza  :D Het eerste stuk, over je eerste meters op de crossbaan, vond ik op een troostende manier héél herkenbaar  ;D
Liever gelast dan geleaset