Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: knmv regelement enduroband  (gelezen 2958 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: knmv regelement enduroband
« Reactie #15 Gepost op: 12-03-2011, 22:50 »
na 100 na de start stopte mijn brommer.... starten ging niet meer acuu was dood...
ding door het bos naarde straat geduuwd(en toen almoe) rennen erop springen etc. niet te starten... toen met start kabels gedaan ding gestart.. vraag was is het de acuu of de dynamo, als het de dynamo is en ik sta stil dan sta ik stil ergens in een weiland... dus kwestei van niet stil komen te staan.. ik heb 2 rondjes gereden, was SUPER weer en SUPER heerlijk gereden. voel nu wel spierpijn....
 
van de week eens kijken of de accu hoe en wat met de accu.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: knmv regelement enduroband
« Reactie #16 Gepost op: 13-03-2011, 09:19 »
Hey brommer, kan jij met een lege accu rijden dan?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: knmv regelement enduroband
« Reactie #17 Gepost op: 13-03-2011, 10:47 »
ding was echt leeg start moter draaide niet meer rond, hoorde alleen klikerdeklik...
toen start kabel eropge zet en direct broem... en toen ben ik gaan rijden.. dus hij zal zich weer geladen hebben denk ik.
Als het de dynamo zou zijn dan had hij zich niet opgeladen, ik heb het eerste rondje ding niet uitgezet en pas bij tanken uit gezet, toen kwam de vraag doet ie het of doet ie het niet... en hij deed het!, daarna nog een paar keer gestart en broem in een keer....
 
blijk baar alse boel draait voorziet iezichzelf van voldoende stroom.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: knmv regelement enduroband
« Reactie #18 Gepost op: 13-03-2011, 10:49 »
en wat zegt de KNMV daar van? en zijn de nopjes op de accu dan niet te hoog?  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: knmv regelement enduroband
« Reactie #19 Gepost op: 13-03-2011, 10:52 »
als je maar achter de 20 lijn staat... en als de knmv het niet ziet dan mag alles.....
 
de noppen, er werd niet gekeurt op banden  de AC10 ging door maar mijn inziens is het geen band warmee je offcieel mag rijden..
Bijde OTR werden wel mensen afgekeurt op Crossbanden en was er een strenge geluids keuring.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: knmv regelement enduroband
« Reactie #20 Gepost op: 13-03-2011, 23:15 »
Nog geen nieuws van plarina, zou die in de knmv gevangenis zitten?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: knmv regelement enduroband
« Reactie #21 Gepost op: 14-03-2011, 09:15 »
 ;D  Ik moest even bijkomen van de geweldige rit. Sorry, sorry sorry.. ik kan geen uitsluitsel geven. Ik heb geen bandenboer gezien ter plekke en ik had geen andere band bij en jullie reacties hadden me genoeg aan het twijfelen gebracht, dus heb bij de keuring angstvallig mn mond dicht gehouden. . Volgende enduro ga ik gewoon op een fim band. Overigens groot contrast zoals ktm640 al zei: bij de ochtend keuring werd nauwelijks gecontroleerd. Smiddags bij de otr werden er links en rechts flink wat afgekeurd op banden en geluid.
 
Ik heb nog nooit een OTR gereden, maar als het aan mij ligt blijf ik lekker enduro's rijden. we hebben lekker door kunnen rijden dus nauwelijks (2 of 3x) ingehaald en ook nauwelijks hoeven inhalen (ook 2 of 3 keer). Errug blij ook dat ik met brommer en KTM640 mee kon en service van JTX had. Bedankt!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: knmv regelement enduroband
« Reactie #22 Gepost op: 14-03-2011, 09:51 »
Ja, mijn 690 met Leovince werd afgekeurd...... even een restrictie ingezet.... oftewel met een hamer mijn dB killer een mooie platte vorm gegeven... toen ging het goed.
 
De brommert liep er niet minder om, power in overmaat en wat minder herrie. Ik ga denk ik misschien die nieuwe KTM demper erop zetten, of heeft nog iemand een Akra liggen voor weinig ?
 
gr
Onno

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: knmv regelement enduroband
« Reactie #23 Gepost op: 14-03-2011, 13:15 »
akra is ook op het randje wat lawaai betreft. Ik heb een Wings. die is vergelijkbaar met akra. kost alleen 30% van akra en komt met twee inserts. met de stilste heb ik in de regel nog geen probleem. kan me voorstellen dat ik na een jaar blazen net iets te lawaaiig wordt.