Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: bleiswijk  (gelezen 1061 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
bleiswijk
« Gepost op: 15-04-2011, 15:15 »
Morgen is het mooi weer, en volgens mij training dag in Bleiswijk.(opde website staat wanneer er wedstrijd is, is er geen wedstrijd dan is er training mcc bleiswijk)
Van 1200 tot 1600 kun je dan 4 maal 20 minuten knallen. en 4 maal 40 min slap ouwehoeren net als een ARM dagje rutten.....

wat heb je nodig.. offroad / cross/ dag/licentie en milleumat en stille uitlaat.
Er rijd 1 640 enduro ktm rond maar die kan best wel wat , verder alleen 450 en minder maar een 690 met goede ervaring zal wellicht niet misstaan. motors met kuip etc zou ik niet doen.

Bleiswijk is een mickey mouse baantje korte bochten en snelle jumps, maar harde ondergrond dat maakt het wel makkelijker. poten wat laten zakken door de kroon plaat is wel handig bij deze baan, stuur je wat scherper.

er wordt gereden in 3 groepen
 mini, snelle en langzamere(welke nog steeds snel zijn).

je kan voor 1 dag rijden  of je wordt lid heb je ene offroad licentie bij de knmv mag je ook opde crossbaan en kost het alleen 50 euro voor ene jaar lang te rijden.
Verder is het een leuke sfeer. goede snackbar en voor de zomer is dit een goed alternatief dan iedere keer weer illigaal door de berm te rijden

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: bleiswijk
« Reactie #1 Gepost op: 15-04-2011, 16:08 »
he joh, straks wordt het nog te druk... :-X
 

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: bleiswijk
« Reactie #2 Gepost op: 15-04-2011, 22:38 »
Zodra Paul weet hoe en wat met zijn enkel worden we daar lid. Beetje zonde om nu lid te worden en dan geopereerd tegaan worden en niet te kunnen rijden

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: bleiswijk
« Reactie #3 Gepost op: 16-04-2011, 09:16 »
Zijn 2 weken geleden wezen kijken op een trainings dag .
Het is zag er uit als een leuke baan ,lijkt zelfs langer dan Rutten .
We hebben alle 3 de groepen zien rijden ,en zelfs de langzame groep weet het tempo aardig hoog te houden .
Tikka en ik hebben beide ook al nieuw demper wol gekocht bij aad maar er nog niet in gezet ,omdat de echte crosser's toch wel veel meer herrie maakte dan wat onze enduro's doen .
Hoe streng zijn ze nu met het geluid ,bij sommige geloof ik niet dat ze door de keuring komen

paul

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: bleiswijk
« Reactie #4 Gepost op: 16-04-2011, 10:31 »
Iedereen moet voor het parcours op te gaan door de geluidscontainer en wordt dan bemeten. Vorige keer werd alleen nog gewaarschuwd bij norm overschrijden, maar dat zal wel een keer ophouden. :D
Met enduro geen probleem. Ik denk zelfs niet als er geen vulling in je uitlaat zit. Was wel verbaasd, want met 122 dB(A) was mijn motor erg goed. Gaat dus duidelijk om een andere meting dan bij KNMV.
Zou zeggen zo snel mogelijk een keer gaan rijden, zolang ze alleen nog waarschuwen, dan loop je geen enkel risico. Maar zolang ik tussen die crossers nog niet kan horen of mijn motor aan staat, maak ik me niet druk.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: bleiswijk
« Reactie #5 Gepost op: 16-04-2011, 17:13 »
was natuurlijk vandaag niks aan.
te warm, zonnetje, droog geen modder, ook neit 5 kilo klei aan je motor.. alleen wat stof weg blazen, frietjes waren gebakken in 2T olie, en er waren ook geen gezellige mensen... NOT
 
plarina weet nu hoe het voelt als iemand over zijn rug pist ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: bleiswijk
« Reactie #6 Gepost op: 17-04-2011, 08:01 »
Jep, milde spierpijn in de bilpartij. Lekker baantje heren en dames!