Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: IntercontinentalRally 2012 Iemand??  (gelezen 1088 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 119
IntercontinentalRally 2012 Iemand??
« Gepost op: 27-04-2011, 10:47 »
Hallo,
GezwindeSpoed heeft een maand geleden informatie over dit rally gepost www.intercontinentalrally.com
 
Enn paar spaanse vrienden zijn al ingeschrijven. Wij zoeken geintereseerd mensen om kosten te delen.
optie ¨B¨ is en paket te bieden voor 2.000€ met transport van de motor vanaf Dakar naar Spanje (kan Madrid zijn of andere besteming), transport van en dakar kist (80l of 50kg), 2 wielen en de tentje (de hele rally). Er is ook de optie van een ervare monteur voor 800€ meer. Dit is een amateur rally dus een tweede blok is niet verwacht  ;) .
 
Iemand heeft interes? ??? . Ingeschrijven kosten zijn nog 800€ alleen maar tot eind van de maand.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: IntercontinentalRally 2012 Iemand??
« Reactie #1 Gepost op: 27-04-2011, 11:19 »
is die optie alleen voor het transport of inclusief de rally fee? oftewel wat krijg je voor die 2k?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 119
Re: IntercontinentalRally 2012 Iemand??
« Reactie #2 Gepost op: 27-04-2011, 11:36 »
Nee, rally fee is niet inclusief. Op dit moment 800€. Alle andere kosten zijn ook niet inclusieve
 
Transport de hele rally door:
van een kist 80l of 50kg
Tentje
2 wielen
Transport van de motor terug naar Spanje. Als de motor kapot gaat, transport van vivac naar vivac en naar Spanje.
 
je krigt een berichtje....
 

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: IntercontinentalRally 2012 Iemand??
« Reactie #3 Gepost op: 27-04-2011, 12:03 »
Mooi man, dat Spaans  ;D :D

Vivac naar vivac  ;) :D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 119
Re: IntercontinentalRally 2012 Iemand??
« Reactie #4 Gepost op: 27-04-2011, 13:20 »
Mooi man, dat Spaans  ;D :D

Vivac naar vivac  ;) :D

sorry, fifac naar fifac  ;)
 
zeggen jullie bivouac??, dat klinkt Frans

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: IntercontinentalRally 2012 Iemand??
« Reactie #5 Gepost op: 27-04-2011, 13:51 »
HIER WEL SERIEUSE INTERESSE.
maar wil wel weten wat ik voor 2K krijg. (maw. wat voor kosten komen hier nog bij.... :-X )
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 119
Re: IntercontinentalRally 2012 Iemand??
« Reactie #6 Gepost op: 27-04-2011, 14:50 »
Hallo Dirk,
ik will graag uitlegen wat aan de hand is. Wij zijn een club van vrienden (spaanse vrienden) die enduro activiteiten organiseren.  Een activeteit van de club is IR2012. Op dit moment plan A is 3 mensen met en busje naar de start gaan. Maar andere 20 members hebben informatie gevraagd. Dus plan B is een infrastructure voor 16 mensen organizeren. Daarom heb ik dit bericht begonnen. Op dit moment voor 2000€ krijgt je wat je lees. Zijn wij boven de 10 mensen van de start dan de prijs kan anders zijn. Meer, nooit, minder, mag. Maar reken op 2000€.
Er is ook plan C for boven  15-16 mensen.
 
Nu off record. Wij willen niet concurrieren met de organizatie. Loco for motors biedt de support voor de rally voor wel andere prijs. Wij zijn alleen maar vrienden. Maar binnen deze club heb je mensen als ik, met een DRZ400 en een medium-laag niveau, maar ook de best van de spaanse no profesional rally wereld. Dus iedereen is welkom.
 
ik ben bezig met de web te bouwen
http://aventuratouareg.com/PaginasCabecera/IR2012.html
 
Geld zaken,
Africa rallyes zijn en duur hobby. Punt. Dit is de goedkoopste manier om dit te doen, maar het kost geld. Moto, boat, eten, slapen, benzine, banden, vliegtuig..........
Ik denk de organizatie kan wel helpen met antrekelijk prijzen, bv. korting boat passages. Anders gaan wij regelmatig naar Africa en hebben kontacten daar.