Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Polen , off road powered by Redski , BETAALBAAR !!!!  (gelezen 2494 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Polen , off road powered by Redski , BETAALBAAR !!!!
« Gepost op: 12-08-2011, 15:04 »
Gevonden bij de buren , redski , aanbieder van off road trips in Polen en ook nog eens heel betaalbaar !!
 
  http://www.redski-offroad.nl
 
 
 PRIJZEN 2011       
  • De prijs voor een 3 daagse rijtrip incl. 4 overnachting, ontbijt en avondeten (3x)     bedraagt  € 435,=. (vanaf 6 deelnemers).
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 123
Re: Polen , off road powered by Redski , BETAALBAAR !!!!
« Reactie #1 Gepost op: 12-08-2011, 15:23 »
Deze even genoteerd! Wel interessant!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 161
Re: Polen , off road powered by Redski , BETAALBAAR !!!!
« Reactie #2 Gepost op: 12-08-2011, 16:49 »
Bedankt voor de tip. Ziet er inderdaad interessant uit. Zouden we eigenlijk eens moeten uitproberen!
Grz. Jeroen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 158
Re: Polen , off road powered by Redski , BETAALBAAR !!!!
« Reactie #3 Gepost op: 12-08-2011, 17:25 »
Ik heb begrepen dat hij al vol zit :-(.
Ik hoop dat ik het mis heb!!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Polen , off road powered by Redski , BETAALBAAR !!!!
« Reactie #4 Gepost op: 13-08-2011, 22:41 »
Ik organiseer nog twee weekenden offroad rijden in Polen dit najaar.

Het  weekend van 16-18 september. Door  omstandigeheden moeten 2 deelnemers helaas thuisblijven, 2 vrije plaatsen dus. 

Het weekend van 30 september - 2  october. Een speciaal weekend voor beginners en minder ervaren  deelnemers. Hier zijn nog enkele plaatsen vrij. Accent in dit weekend ligt op  verkennen en proberen. Huidige inschrijvers hebben nog geen buitenland ervaring. 

Wacht niet te lang, voorjaar 2012 gaan we pas weer verder maar ook hier  loopt de inschrijving al weer redelijk vol......

Voor mee info kijk je  op de site: www.redski-offroad.nl     
 
Dus in tegenstelling tot de berichten dat we voor dit jaar volledig vol zitten is er nog een aantal plekjes....

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Polen , off road powered by Redski , BETAALBAAR !!!!
« Reactie #5 Gepost op: 14-08-2011, 12:14 »
Is dat een beetje te doen met een wat zwaardere machine? 160KG? Of is dit meer voor ene ktm 300?

Klinkt wel aantrekkelijk, en is een mooi gebied (daar vroeger altijd op wintersport geweest)
ARM facebook HIER

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Polen , off road powered by Redski , BETAALBAAR !!!!
« Reactie #6 Gepost op: 14-08-2011, 16:39 »
Voor zwaardere motoren zijn mijn routes niet geschikt. Een enkele keer omdat passages echt smal zijn maar veelal omdat het te technisch wordt. Hierbij de gemiddelde rijkwaliteit in acht nemend,
Motoren tot bijv. KTM 525, CRF 450 en dergelijk zijn eigenlijk het zwaarste waar je daar mee uit de voeten kunt.
250 viertakt enduro's of 300 exc's (rij ikzelf) zijn "The Choice"daar. Ik heb echter ook Inter enduro rijders meegehad die volgens mij met een bakfiets nog boven aan een klim komen. ;) 

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Polen , off road powered by Redski , BETAALBAAR !!!!
« Reactie #7 Gepost op: 14-08-2011, 19:05 »
Heb nu een TT (<---) maar ben nog van plan om een licht 300tje erbij te kopen (KTM).

Hou het in ieder geval in gedachte, is leuke omgeving en te doen qua heen rijden!
ARM facebook HIER