Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: synchronisatie tool, welke?  (gelezen 1622 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
synchronisatie tool, welke?
« Gepost op: 27-08-2011, 18:44 »
Hallo,

Ik ben op zoek naar een tool om m'n carburateurs te synchoniseren (kan niet blijven lenen iedere keer .. ;-). Iemand ervaring, tips? Of omdat steeds meer overstappen op lichte een cylinders, heeft iemand nog zo'n ding vreselijk in de weg liggen?

Ik zat aan deze te denken:

http://www.carbtune.com/

Iemand daar soms ervaring mee?

groeten,

Jos

Offline member

  • *****
  • Berichten: 212
Re: synchronisatie tool, welke?
« Reactie #1 Gepost op: 27-08-2011, 20:03 »
Hey Jos,
 
Ik doe het ook met een Carbtune ene ook ik leen hem.
werkt goed hoor kan je gerust aanschaffen.
 
Gr Frank
fka Fr@nk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: synchronisatie tool, welke?
« Reactie #2 Gepost op: 28-08-2011, 09:14 »
Ik doe het al jaren met een 'U' van aquariumslang gevuld met wat olie. Nauwkeuriger kan het echt niet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: synchronisatie tool, welke?
« Reactie #3 Gepost op: 28-08-2011, 09:20 »
De rothewald van Motozoom, ook prima

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: synchronisatie tool, welke?
« Reactie #4 Gepost op: 28-08-2011, 11:01 »
Ik doe het al jaren met een 'U' van aquariumslang gevuld met wat olie. Nauwkeuriger kan het echt niet.

Dat mag je van mij ff toelichten  8)
Ben gek op dat soort trucjes.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: synchronisatie tool, welke?
« Reactie #5 Gepost op: 28-08-2011, 21:46 »
Foto uit de tijd dat GSM-fotocamera's nog erg slecht waren.