Inmiddels al aardig wat (asfalt)kilometertjes mee gedaan.
Wat een ontzettend fijn ding, toch weer boven verwachting. Heb destijds een weekje mogen testrijden op de "gewone" toen die net uit was, dus dat het een "best kept secret" was kon ik me nog herinneren. Maar een hernieuwde kennismaking kan anders zijn, omdat er zoveel moois te krijgen is tegenwoordig.
Ik kan het er erg lang op volhouden zonder moe te worden, hij is comfortabeler dan ik had verwacht. De vering lijkt achter wat aan de zachte kant maar sloft stevig bochtenwerk toch perfect bij. Ik kreeg hem afgelopen vrijdag in de Ardennen niet van het padje af, wat ik ook deed.
De handelbaarheid is erg goed voor zo'n zwaar ding. Stuurt niet zo snel in als die 1050, maar dat kan ook niet met 248 kilo en een 19 inch voorwiel
Zolang je ronde lijnen rijdt blijft-ie Italiaans-strak op koers wat er ook gebeurt.
Ga binnenkort maar 'ns met wat semi-noppen eronder (K60) wat licht offroad proberen
Zij klaagt alleen altijd over dat het aluminium frame zo heet wordt dat je amper met je benen ertegenaan kan zitten.
Klopt, 't is best een heet ding, in meerdere betekenissen