Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen  (gelezen 7657 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #15 Gepost op: 25-11-2011, 10:01 »
frustratie van Jac is begrijpelijk, en op dergelijke wijze zijn mij bij andere verkopers ook al eens zaken door de neus geboort.

Zeker als je een setje hebt gevonden die je echt nodig hebt is de frustratie groter.
Echt netjes vindt ik het ook niet en om nu maar te zeggen dat de man gelijk heeft en dat die na 3x voor niets iets heeft weggelegd vindt ik non-argumenten.
Je runt een shop simpel as that. Elke aanvraag fysiek dan wel via het boze www is een geintresseerde klant. Die "klant" heeft in ieder geval al de moeite genomen om met je in contact te treden over de goederen.
Natuurlijk is een klant die langskomt betrouwbaarder........ ook daar zitten vervelende gasten tussen die maar beslag op je tijd leggen en koffie blijven drinken en  vervolgens niets kopen.

Voor nu is het jammer, het waren dan niet de goede spullen Jac  ;) (zo denk ik dan maar) en ik zou me inderdaad ook een 2de maal heel goed bedenken of ik nog zaken zou doen met diegene die me zo behandelt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #16 Gepost op: 25-11-2011, 10:43 »
Ik wil ook helemaal niet zeggen dat Jac een dergelijke koper is. Wat ik alleen wil zeggen is dat er tegenwoordig heel veel figuren alleen maar in eigen belang handelen.... en dat je daarom soms van dit soort reacties krijgt...
 
Ik heb een dergelijk issue zelfs gehad met een "koper" van mijn huis. Onderhandelen, onderhandelen en dan vrolijk zeggen dat hij ondertussen een ander huis heeft gekocht...... jongens welkom in 2011.
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #17 Gepost op: 25-11-2011, 11:02 »
Wie heeft er niet ooit eens iets verkocht aan iemand via Marktplaats die niet kwam opdagen...

Ik! Maar wil ik heel graag 's meemaken. Weet je wat, ik verkoop mijn motor aan jou en jij komt niet opdagen, ok? Zal ik je m'n rek.nr mailen?  :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3434
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #18 Gepost op: 25-11-2011, 11:05 »
Ik ben er een week of twee geleden geweest, prima vent, prima geholpen, maar wel een handelaar die er zijn brood mee verdient. Dus als iemand langskomt met geld heeft de klant aan de telefoon (in dit geval Jac) pech.
Jammer Jac, want die onderdelen zijn moeilijk te vinden.
 
 
(Alhoewel ... ik weet nog een knap setje te staan ....wel duur, maar je krijgt er heel veel extra bij, dus thuis demonteren)
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #19 Gepost op: 25-11-2011, 11:11 »
ik denk dat iemand die zelf een winkel weet hoe het werkt toch? Beetje vaag om zo iemand meteen met naam en toenaam de grond in te trappen.

Als jij nog twijfelt over de prijs en een ander betaald het dan heb je denk ik pech. Als ik informeer naar dingen en niet meteen toehap dan zit er ik niet mee als het weg is. Of dat hier op het forum is of in een winkel.

frank



Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #20 Gepost op: 25-11-2011, 11:17 »
Laat maar , discussie gesloten.
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #21 Gepost op: 25-11-2011, 12:20 »
Ik wil ook helemaal niet zeggen dat Jac een dergelijke koper is. Wat ik alleen wil zeggen is dat er tegenwoordig heel veel figuren alleen maar in eigen belang handelen.... en dat je daarom soms van dit soort reacties krijgt...
 
Ik heb een dergelijk issue zelfs gehad met een "koper" van mijn huis. Onderhandelen, onderhandelen en dan vrolijk zeggen dat hij ondertussen een ander huis heeft gekocht...... jongens welkom in 2011.
 
 

en dus moeten we het maar normaal vindenomdat het 2011 is :o

anyway Jac helpt het niet meer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #22 Gepost op: 25-11-2011, 12:24 »
Ach we doen het anders , ik verkoop de Tricker en koop er een TT600R bij , bouw de vering over naar de TT600RE en verkoop dan de TT600R weer met verlaagde vering  :) 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #23 Gepost op: 25-11-2011, 14:11 »
Met al dat geld dat je bespaart met niet meer roken kan je er ook nog wel een trail motortje bijkopen jac! 

Hoe gaat t, begint al een beetje te wennen?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #24 Gepost op: 25-11-2011, 16:01 »
Met al dat geld dat je bespaart met niet meer roken kan je er ook nog wel een trail motortje bijkopen jac! 

Hoe gaat t, begint al een beetje te wennen?

Al 9 dagen rookvrij en inderdaad het begint al te wennen , nadeel  , ik ben heel de dag pistach noten aan het eten , dus daar moet ik nu weer aan gaan werken  :D ;D
 
Eerst het TTR project afwerken , daarna komt er wel weer een trial of tricker , maar net waar ik tegenaan loop  ::)
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #25 Gepost op: 25-11-2011, 16:33 »
Hoe gaat t, begint al een beetje te wennen?

Oe! Wat vals  :D .
 
Hey guys, we hebben 't hier gewoon over een zeurende ex-roker! Hou vol, Jac!  :D