Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Beste quote  (gelezen 947 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Beste quote
« Gepost op: 14-01-2012, 23:15 »
Hoewel ik een enorme fan ben van Stephane Peterhansel en ook nog eens geen fan ben van Amerikaanse spullen had ik dit jaar toch een zwak voor Robby Gordon en z'n Hummer. Maar waarom...?


Ik had geen idee totdat Robby Gordon vanmorgen de verklaring gaf :-)


Quote  "I just proved that Minis are for Girls"


En zo is het natuurlijk ook. Daar wil je als vent niet in gezien worden!
Of zou Robby volgend jaar in een Fiat 500 mee gaan doen??

Hebben jullie ook van die quotes gehoord?
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: Beste quote
« Reactie #1 Gepost op: 14-01-2012, 23:22 »
Ik hoorde het net, prachtig. Maar hij is ooit losgetrokken door een 500
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

removed

  • Gast
Re: Beste quote
« Reactie #2 Gepost op: 15-01-2012, 00:31 »
Peterhansel was in zijn tijd een de beste motorrijders ooit en ik was een groot bewonderaar van hem tot deze week, toen hij een motorrijder in een water doorwading van zijn sokken reed en zonder straf er van af kwam. Jammer er wordt met twee maten gemeten das wel zeker. Mini's are for girls. Hij bevestigt dat nu.
Gorden vliegt erin altijd, niet altijd even verstandig, wel om van te genieten. HIJ maakt de Dakar leuk,
 "no politics, just accelerate"

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: Beste quote
« Reactie #3 Gepost op: 15-01-2012, 10:26 »
En hij zorgt voor spectaculaire beelden ;D  Gisteren crashte hij om nogmaals te bewijzen dat mini's for girls zijn. Schitterend.
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1982
Re: Beste quote
« Reactie #4 Gepost op: 15-01-2012, 10:29 »
Die motorrijder die door Peterhansel van zijn sokken werd gereden, die was inderdaad door Robbie Gordon niet van zijn sokken gereden. Gordon had getoeterd, dan had de motorrijder gekeken, en dat had ie Gordon ruim baan gegeven. Je moet het noodlot niet tarten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Beste quote
« Reactie #5 Gepost op: 15-01-2012, 11:02 »
Denk eerder dat gordon erover zou springer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 303
Re: Beste quote
« Reactie #6 Gepost op: 23-01-2012, 20:09 »
... hoorde in 't bivak ook dat je bij Gordon altijd aan kunt kloppen, je kunt ook zo zijn service-area inlopen. Bij Mini willen ze dat niet... (maybe because of all the girls? ;-))


En: zijn servicemensen zijn supertof omdat ze onze motoren volgetankt hebben; hoe cool is dat!


Vind die auto nog steeds een lelijke zwabberbak, blok loopt van geen meter in de kou.... maar spectaculair is het zeker!
Inderdaad een leuke Jack-Russel die lekker bijt naar de concurrentie! (die Hummer is trouwens niet zo groot als hij lijkt)