Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Aprilia !!  (gelezen 18457 keer)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Aprilia !!
« Reactie #120 Gepost op: 28-06-2012, 22:50 »
Ik zal eens loeren :)


Laat je weten als ik de mallen heb. Kuip op de appie is uit 3 stukken, zou dus makkelijker moeten zijn  ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: Aprilia !!
« Reactie #121 Gepost op: 29-06-2012, 16:49 »
Ik heb jouw blog ook gelezen en zie dat je allerlei mooie aanpassingen en upgrades hebt gedaan. Ik lees echter niets over een gedempte achterwielnaaf. Zijn de latere RXV modellen hiermee uitgerust dan of heb jij andere (Talon) wielen?

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Aprilia !!
« Reactie #122 Gepost op: 29-06-2012, 17:00 »
Ik heb jouw blog ook gelezen en zie dat je allerlei mooie aanpassingen en upgrades hebt gedaan. Ik lees echter niets over een gedempte achterwielnaaf. Zijn de latere RXV modellen hiermee uitgerust dan of heb jij andere (Talon) wielen?


Ik rijd zonder gedempte naaf, kan natuurlijk wel, is dan op basis van een LC4 naaf met wat kleine aanpassingen, zo is het ook voor de 2008 Dakar fiets en later versie gedaan. Talon zegt gedempte RXV achternaven te maken maar ik kan ze niet bestellen :) Gek, maar waar.


Ik gebruik de gewone standaard naven, goed genoeg tot op heden gebleken (geen problemen met bak/uitgaande as en het blokje rijdt soepel, dus geen slaande ketting etc).



There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: Aprilia !!
« Reactie #123 Gepost op: 04-07-2012, 16:40 »