Twee weken geleden is m'n ubertenere project dan afgekomen zoals ik het hebben wilde en afgeveerd op het juiste gewicht, schokbreker en voorvork intern aangepast door pro max uit schijndel, ben wel zo'n twee weken lang bezig geweest met het zoeken naar de juiste instelling en gewoon lekker expirmenteren met de high en lowspeed, het is even wennen 106 cm zadelhoogte, 37 centimeter grondspeling en 320 mm veerweg voor en achter, stond vd week in amsterdam naast een bmw gsa en die lijkt plotseling veel minder groot, m'n kilometerteller was stuk en heb die 3 dagen terug gemaakt, viel me op dat ik nu overal veels te hard rijdt, maar je hebt het niet door, rijhoogte en vering, en de fiets gaat nu off road goed met een volle tank, mijn conclusie voor een ieder die er ook aan denkt om vering van een crosser aan een oerdegelijke japanse all/off road te hangen, voor een klein budget heb je een betrouwbare wereldfiets, goed voor elk avontuur, missie geslaagd, en nog geld over voor benzine ook