Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Instellen wielmaat KTM 640 Adventure tripmaster  (gelezen 683 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Instellen wielmaat KTM 640 Adventure tripmaster
« Gepost op: 07-04-2012, 14:54 »
Heeft iemand van jullie ervaring met het instellen van de wielmaat op de tripmaster van een KTM 640 Adventure uit 2000? Volgens mij zijn de tripmasters van alle Adventure modellen hetzelfde.
Momenteel geeft de teller de drievoudige snelheid (en kilometers) aan. Ik weet dat door de wielmaat opnieuw in te stellen dit euvel verholpen kan worden maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.
Het zou mooi zijn als iemand mij kan helpen want de km-stand loop zo wel heel erg hard op (en er staan er al ruim 80.000 op!)
 
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • *****
  • Berichten: 589
Re: Instellen wielmaat KTM 640 Adventure tripmaster
« Reactie #1 Gepost op: 08-04-2012, 18:19 »
Is dat zo'n Touratech IMO? Ik meen dat die niet in te stellen was. Alleen een klein percentage meer/minder.  Als je 3 keer de snelheid rijd, dat zit er waarschijnlijk iets niet goed met de sensor. ff zoeken op dit forum.
Honda NC700X
KTM 640 Adv '01

Offline member

  • *****
  • Berichten: 919
Re: Instellen wielmaat KTM 640 Adventure tripmaster
« Reactie #2 Gepost op: 08-04-2012, 20:02 »
volgens mij kan je alleen via % in menu de afwijking iets bijstellen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: Instellen wielmaat KTM 640 Adventure tripmaster
« Reactie #3 Gepost op: 08-04-2012, 21:07 »
Bedankt voor jullie reactie. Het is een originele KTM tripmaster, zo'n vierkant kastje. Ik weet 100% zeker dat je de wielmaat in kunt stellen want een aantal jaren geleden heb ik precies hetzelfde aan de hand gehad nadat er door iemand anders op een paar knopjes was gedrukt. Maar het probleem is dat ik niet meer weet wat ik toen gedaan heb om het weer in orde te krijgen
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin