Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De routes volgens Peter  (gelezen 5087 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: De routes volgens Peter
« Reactie #15 Gepost op: 05-04-2006, 23:12 »
Bas For Trackmaster!!! ;D :-X
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: De routes volgens Peter
« Reactie #16 Gepost op: 06-04-2006, 12:20 »
Ga zowel de WPT's, routes als de tracks laden maar ga zelf lekker op de tracks van Bas rijden.

Dit omdat je die aan het begin van de dag al op je scherm kunt toveren , je ze dan ver van tevoren kunt zien liggen en nooit kunnen zeuren over herberekenen :)

Tracklogs ga ik niet saven (dat geheugen deel zit immers al vol met Bas z'n tracks ;)) maar laat ik automatisch via GPX files op de geheugenkaart opslaan. Zie ander draadje hierover. Als tracklog zie ik dan wel altijd de laatste 10.000 punt als spoor in de digitale woestijn.

Belangrijk is wel 's ochtend mijn tracklog aan te zetten... eh... misschien gewoon niet uitzetten. ::)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • Africa Twin XRV 750 Rally
  • *****
  • Berichten: 571
Re: De routes volgens Peter
« Reactie #17 Gepost op: 06-04-2006, 18:57 »
Toch hebben een paar mensen de file niet ontvangen  :-\

Nieuwe poging via deze weg.
"Man is distinguished from all other creatures by the faculty of laughter."
"Confuse people... Quote from the WRONG message!"

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: De routes volgens Peter
« Reactie #18 Gepost op: 10-04-2006, 10:06 »
Hallo Marokko gangers, die nog in Nederland zijn ::),

Bas heeft een setje tracks rond gemaild. Zie hierboven. Dit zijn 24 stuks, afgeleid van de 24 routes. Omdat er in mijn GPS maximaal maar 20 tracks passen heb ik een beetje zitten stoeien met die 24 tracks.

Om kort te zijn: daar waar onze GPS routes direct op elkaar aansluiten heb ik van 2 tracks 1 enkele (combi)track gemaakt. Zo heb ik het aantal tracks tot 20 kunnen terugbrengen en past het nu in mijn GPS. Dit heb ik met de volgende tracks gedaan:

•   1 & 3 = 1/3
•   6 & 9 = 6/9
•   11& 12 = 11/12
•   20 & 21 = 20/21

Tracks 1 en 6 eindigen normaal in het bivak; maar door combi tracks met resp. 3 en 9 er achter aan lopen ze door langs het bivak. Rij dus niet de hele track uit op zoek naar het bivak. Stop op tijd ;D

Ik heb de track set jullie allemaal toegestuurd. Je hoeft natuurlijk niet op tracks te rijden. Kan ook gewoon op routes maar voor sommige GPS-sen zijn tracks handiger ;) Of rijden op beide 8)

Groetjes en tot overmorgen :) :) :),
Maarten
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...